carinasverden
Forumet er livet
Jeg ammer hvor som helst, når Andrea blir sulten så blir hun brått veeeeldig sulten, da er det bare å finne et sted å sitte. Flere av ammerommene er forresten ikke noe hyggelige, jeg gidder ikke å sitte i et rom som lukter bæsj fordi fol,k skifter barna sine der når min jente skal ha mat[:'(]
Det er samfunnet som har funnet ut at pupper er noe mer enn mat, mange andre steder er det faktisk normalt å gå toppløse. Selvsagt kler jeg jo ikke av meg, men sitter ikke å stuker med teppe over, det drar Andrea bare bort uansett. Føler jeg har litt sperrer selv da, føler alltid at folk dømmer når de går forbi, men tror ikke egentlig de ser noe særlig[:)]
Jeg har aldri fått noe annet enn positive kommentarer[:D]
Det er samfunnet som har funnet ut at pupper er noe mer enn mat, mange andre steder er det faktisk normalt å gå toppløse. Selvsagt kler jeg jo ikke av meg, men sitter ikke å stuker med teppe over, det drar Andrea bare bort uansett. Føler jeg har litt sperrer selv da, føler alltid at folk dømmer når de går forbi, men tror ikke egentlig de ser noe særlig[:)]
Jeg har aldri fått noe annet enn positive kommentarer[:D]