M
memories
Guest
ORIGINAL: Skilpadde
Huff..dere har det ikke så bra. Det har jeg skjønt for lenge siden. Men du må virkelig begynne å tenke mer på deg selv og ikke alltid skulle gjøre alle andre til lags. Gjør flere ting som gagner deg bra og ta vare på deg selv. Du er kjempeheldig som har samboeren din, for han virker som en skikkelig god mann og det ser ut som dere har et kjempegodt forhold.
Har du generell studiekompetanse? I så fall kunne du kanskje studert noe som interesserer deg, et nettstudium gjennom en høyskole altså så du kan være hjemme om dagene. Da får du lån og stipend fra lånekassen samtidig som du får et bedre grunnlag i forhold til evt jobb. Høgskolen i Nord-Trøndelag har flere spennende nettstudier. Tok selv et nettstudium der for et par år siden, og jeg var kjempefornøyd.
Og jeg er sikker på at det finnes en eller annen jobb du kan gjøre og hvor det kan evt tilrettelegges bedre for deg.
Det hjelper kanskje ikke, men jeg tenker på deg og håper virkelig du vil få det bedre snart.
Ideen med generell studiekompetanse er god. Skulle gjerne tatt det. Men ikke har jeg hode for sånt. Har aldri vært noen teoretisk person. Foretrekker å kunne gjøre praktiske ting. Men jeg klarer rett og slett ikke sette meg ned med å jobbe med skolerelaterte ting. Det interesserer meg midt i plingen altså. No affence Skilpadde[:)] Men jeg må klare å konsentrere meg om det før jeg evt hadde hoppet i det, og det er ikke noe jeg klarer nå.