M
memories
Guest
Jeg bare beklager at jeg blander meg inn i diskusjoner og dritt...
er bare så uendelig sliten ensom og lei...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mjaubeibi
Huff....Dette var trist å høre!
Har selv vært deprimert, så vet hvordan den onde sirkelen er...! Er det ingen andre med unger som du kan treffe om dagene mens samboeren din er på jobb? Hva med familie?
Tror det er veldig viktig for humøret å komme seg ut og treffe folk, og ikke minst bare det å stelle seg og komme ut i frisk luft.
Når det gjelder penger er det jo verre. Og kanskje ikke så lett å gjøre noe nå mens Oliver fortsatt er så liten - men har dere tenkt på om du skal begynne i jobb etterhvert eller vil du helst være hjemme?
Kan jo være godt å jobbe noen dager om så bare for å gjøre noe annet enn å være hjemme og i tillegg får man litt ekstra i lomma. Men jeg vet- det er lettere sagt enn gjort. I allefall når man er såpass "nede".
Kanskje du skulle prøve å få vært med på det kurset, er det ingen i familien som kan passe Oliver bare de dagene det gjelder?
Håååper uansett at det løsner seg for dere. Det gjør jo som oftest det, men er veldig tungt mens det står på.
Masse trøsteklemmer fra oss
ORIGINAL: lumina
vet hvordan du har det, mht depresjon og angst iallefall.. [:(]
Men finnes det ingen yrker du kan være i. Noe må da passe helsa di? Du har vel krav på yrketrettet attføring? Hva med behandling av helseplagene dine? Nå vet jeg ikke hva som "feiler deg" fysisk, men jeg er sikker på at det må finnes en løsning på problemet.
ORIGINAL: *Tullannenglemor*'
Kan du ikke jobbe deltid på kveld???
ORIGINAL: TMB
Trist å høre at du har det sånn. Men med tanke på økonomien, har du ikke krav på sosial hjelp da?
ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~
Jeg bare beklager at jeg blander meg inn i diskusjoner og dritt...
ORIGINAL: Tante Sofie
Det norske helsevesenet kan du få gratis av meg , og putte det et visst sted