off, skal ta teoriprøva på bil imorgen EDIT

Anita23

Glad i forumet
klarte dere den på 1?
syntes det er sykt å få bare 7 feil også er det så mye dumme spørsmål [&o]

hadde bare 2 feil for mye [&o] litt surt [:-]

jepps.. men det er 5 år siden, og det var vell litt annerledes da...?

Har dumpet 10 ganger til nå selv...så jeg ønsker deg lykke til[;)]

jeg klarte den på andre forsøk..jeg hadde bare 4 feil for mye første gang [:@] andre gangen hadde jeg 7 feil,så jeg klarte det akkurat [:D] du får ha lykke til i morra da. [:)]

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Har dumpet 10 ganger til nå selv...så jeg ønsker deg lykke til[;)]

off [&:] tar den på internett, men ikke fått under 10 feil enda.
får vel bare prøve mer.

takk jenter [:)]

Det går nok kjempebra skal du se, øv deg litt på nettet nå i kveld. Det gjorde jeg og stod akuratt, hadde 7 feil.

ORIGINAL: badekar

Det går nok kjempebra skal du se, øv deg litt på nettet nå i kveld. Det gjorde jeg og stod akuratt, hadde 7 feil.

har fått sånn 24 timers kort, så har vel tatt den 4 ganger allerede. og går nedover for hver gang [:D]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Lykke til!

Spørsmålene er som de er av en grunn, det er jo viktig at man kan bilkjøring i teorien også, jeg liker å tenke at de jeg møter i trafikken kan sakene sine.
Det er bare å pugge, pugge, pugge. Og lykke til igjen![:)]

det er påstander jeg sliter med.
alle kan være like på sin egen måte, men noen er jo åpenbare gale også.
er de jeg har feil på. ikke de med bilder [:D]

lykke til i mora:)jeg klarte den på førsteforsøk hadde 5feil.jeg tok prøva i dag:)
bruk den gratis prøva på net www.prove.no å www.teoritentamen.no den koster 30 kr å da har man mange prøver 1 døgn den e veldig lik på biltilsyne sin..e brukte di prøvene å gjik opp på biltilsyne i dag..hadde fra 0-5feil hjemme..syns den på biltilsyne var letere en e hadde forventa:)

ORIGINAL: cassy sin mamma

lykke til i mora:)jeg klarte den på førsteforsøk hadde 5feil.jeg tok prøva i dag:)
bruk den gratis prøva på net www.prove.no å www.teoritentamen.no den koster 30 kr å da har man mange prøver 1 døgn den e veldig lik på biltilsyne sin..e brukte di prøvene å gjik opp på biltilsyne i dag..hadde fra 0-5feil hjemme..syns den på biltilsyne var letere en e hadde forventa:)

driver med den nå. håper jeg å klarer det [:D]
har 10 feil til nå, så får vel trykke litt til da [8D]

ORIGINAL: Tanine

Jeg tok den på fredag og fikk kun en feil [:D]

Tips: Lese teoriboka grundig, der står alt du trenger å vite og den er veldig lettlest [;)]

Hjelper ikke å kun ta testen flere ganger, du kan få helt andre spørsmål på selve prøven.
Jeg tok også teoritentamen.no-testen flere ganger, men fikk mange andre spørsmål på selve prøven!

jeg sliter med å lese og konsentrere meg se, så er mye enklere for meg med prøva. får bare prøve mere [:D]
gratulerer forresten, det er jo veldig bra med bare en feil [:D]

ORIGINAL: Tanine

Takk =)
Men tro meg; testen på nettet er ikke identisk med selve prøven... Det holder ikke å bare ta den tusen ganger [;)]

neida, det skjønner jeg [:D]
men lærer bedre av det enn å lese [:)]

jepp klarte det på ett forsøk samme med oppkjøringa[:D] 

ORIGINAL: DivaX

Jeg sleit litt med den ja...klarte det på 3. forsøk og det var bare flaks... De to første gangene hadde jeg 8 feil. På 3. forsøk hadde jeg 7 feil.
Masse lykke til!! Dette klarer du vettu!
Husk å se over hele prøven når du er ferdig, men vær forsiktig med å bytte på svarene hvis du ikke er helt sikker på svaret. Det første du svarer er som regel rett[;)]

sånn var det her også

dytter [:D]

ORIGINAL: Rosie Posie

klarte dere den på 1?

Ja det var jo surt da! Men på den annen side var det jo ikke så verst - så neste gang klarer du det[:)]

Jeg klarte den på første forsøk for snart ett år siden[:)][:)] Lykke til. Denne gangen klarer du det nok[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Rosie Posie

klarte dere den på 1?

årh, så dumt da!!
bedre lykke neste gang da [;)]

Back
Topp