Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MorraTeFreja
Lykke til!
Spørsmålene er som de er av en grunn, det er jo viktig at man kan bilkjøring i teorien også, jeg liker å tenke at de jeg møter i trafikken kan sakene sine.
Det er bare å pugge, pugge, pugge. Og lykke til igjen![:)]
ORIGINAL: cassy sin mamma
lykke til i mora:)jeg klarte den på førsteforsøk hadde 5feil.jeg tok prøva i dag:)
bruk den gratis prøva på net www.prove.no å www.teoritentamen.no den koster 30 kr å da har man mange prøver 1 døgn den e veldig lik på biltilsyne sin..e brukte di prøvene å gjik opp på biltilsyne i dag..hadde fra 0-5feil hjemme..syns den på biltilsyne var letere en e hadde forventa:)
ORIGINAL: Tanine
Jeg tok den på fredag og fikk kun en feil [:D]
Tips: Lese teoriboka grundig, der står alt du trenger å vite og den er veldig lettlest [;)]
Hjelper ikke å kun ta testen flere ganger, du kan få helt andre spørsmål på selve prøven.
Jeg tok også teoritentamen.no-testen flere ganger, men fikk mange andre spørsmål på selve prøven!
ORIGINAL: DivaX
Jeg sleit litt med den ja...klarte det på 3. forsøk og det var bare flaks... De to første gangene hadde jeg 8 feil. På 3. forsøk hadde jeg 7 feil.
Masse lykke til!! Dette klarer du vettu!
Husk å se over hele prøven når du er ferdig, men vær forsiktig med å bytte på svarene hvis du ikke er helt sikker på svaret. Det første du svarer er som regel rett[;)]
ORIGINAL: Rosie PosieJa det var jo surt da! Men på den annen side var det jo ikke så verst - så neste gang klarer du det[:)]
klarte dere den på 1?
syntes det er sykt å få bare 7 feil også er det så mye dumme spørsmål [&o]
hadde bare 2 feil for mye [&o] litt surt [:-]