Ikke jeg hellerDe setene trenger vel ikke rygg i rygg? Altså som i tett inntil?
for da får ikke jeg kjørt bilen
da når jeg ikke frem til pedalene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg hellerDe setene trenger vel ikke rygg i rygg? Altså som i tett inntil?
Vi hadde besafe x3 først, men det ble veldig trangt for mannen, han er også lang, rundt 1.90. Vi byttet til two way elite og nå har han god plass.Hadde det bare gått. Fysj å æsj! Skal undersøke litt, kanskje det finnes et bakovervendt sete som går bak pappaen. Takk for svar![]()
Haha, godt jeg ikke er alene om det. Men hvis jeg ikke rekker frem så har vi ikke bruk for bil, for er bare jeg som har lappenIkke jeg heller![]()
De setene trenger vel ikke rygg i rygg? Altså som i tett inntil?
ja jeg har også hørt at den cybex er best i test. så lenge en velger bilstoler som er vendt fremover som er testet grundig. så ska d ikke være noe "problem"Hvis det er derfor så har du cybex med pute over magen. Den er dyr, men er visst best i test forovervendt![]()
Enten rygg mot rygg eller 20(?) cm. Står i instruksjonsboka. Det pallas er ganske dyrt, men når du tar bort puten er det samme sete som solution. Det er testvinneren blant beltestol så pallas kan brukes så lenge en trenger sete
ja jeg har også hørt at den cybex er best i test. så lenge en velger bilstoler som er vendt fremover som er testet grundig. så ska d ikke være noe "problem"