OBS OBS angående Bilstol.

Hadde det bare gått. Fysj å æsj! Skal undersøke litt, kanskje det finnes et bakovervendt sete som går bak pappaen. Takk for svar :)
Vi hadde besafe x3 først, men det ble veldig trangt for mannen, han er også lang, rundt 1.90. Vi byttet til two way elite og nå har han god plass.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ikke jeg heller:p
Haha, godt jeg ikke er alene om det. Men hvis jeg ikke rekker frem så har vi ikke bruk for bil, for er bare jeg som har lappen :p

Men seriøst: de setene må da ikke stå rygg mot rygg? Gjorde ikke det med storebror sitt? Riktignok hadde det forankringsseler men...

Så flott du laget eget innlegg:) det er dessverre alt for få som vet risikoen med feilbruk:o

De setene trenger vel ikke rygg i rygg? Altså som i tett inntil?
for da får ikke jeg kjørt bilen :p
da når jeg ikke frem til pedalene :p

det sto enten rygg mot rykk/tett inntil eller ganske stor margin, så du og mannen kvalifiserer vel til hver deres krav tenker je, du langt unna det ene og mannen tett inntil det andre :p

Enten rygg mot rygg eller 20(?) cm. Står i instruksjonsboka. Det pallas er ganske dyrt, men når du tar bort puten er det samme sete som solution. Det er testvinneren blant beltestol så pallas kan brukes så lenge en trenger sete

Disse fremovervendte stolene med magepute har gjort det veldig bra i test. Men det har vært litt kritikk på dem, siden ingen tester hva som faktisk skjer med indre organer ved en kollisjon. De som er kritiske mener vel at indre organer mest sannsynlig blir knust ved det høye trykket som blir når bryst/mage tar imot hele vekten, ved høy fart. Verdt å ha i bakhodet iallefall, testene ser jo bare på hode og nakke.

Hvis det er derfor så har du cybex med pute over magen. Den er dyr, men er visst best i test forovervendt;)
ja jeg har også hørt at den cybex er best i test. så lenge en velger bilstoler som er vendt fremover som er testet grundig. så ska d ikke være noe "problem"

Enten rygg mot rygg eller 20(?) cm. Står i instruksjonsboka. Det pallas er ganske dyrt, men når du tar bort puten er det samme sete som solution. Det er testvinneren blant beltestol så pallas kan brukes så lenge en trenger sete

det står det her oxo.... så da ble det rygg mot rygg og danseplass foran passasjersetet :p

ja jeg har også hørt at den cybex er best i test. så lenge en velger bilstoler som er vendt fremover som er testet grundig. så ska d ikke være noe "problem"

vi har det nyeste cybex fremover til eldste nå. Og er veldig fornøyd. Enkelt å feste selene og det er klemmer som " fester" belte skikkelig fast

• Liker
Reactions: KSO
Back
Topp