Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Knip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har slitt litt med dette, men fikk en bra øvelse på jobb idag. Sitte på gulvet "skrevs" over en pute. Jobbe med en og en muskel (bak, foran, midten) og til slutt alle samtidig. Først raske knip x antall ganger, deretter knip på utpust og slipp på innpust. Krevende, men sikkert bra
Jeg ble like sjokkert som deg! Men du har to hull Klarte det bare i den posisjonen jeg beskrev. Har ikke sjans til å kjenne det liggende eller sittende i sofaen. Om det er nødvendig aner ikke ikke, men yogadama opptalte det som "hele bekkenbunnen". Jeg har vært elendig på kniping. Får ta meg sammenHæ? Jeg har bare "en" muskel som jeg kan kjenne, bortsett fra rompemusklene? Men merker at jeg kan lureknipe med bare den ytterste delen, må fokusere mer for å virkelig knipe og trekke godt inn og opp.
Knep mye i forrige svangerskap, så jordmora som sjekket før jeg dro fra sykehuset var overrasket over hvor god knipekontroll jeg hadde
Jeg ble like sjokkert som deg! Men du har to hull Klarte det bare i den posisjonen jeg beskrev. Har ikke sjans til å kjenne det liggende eller sittende i sofaen. Om det er nødvendig aner ikke ikke, men yogadama opptalte det som "hele bekkenbunnen". Jeg har vært elendig på kniping. Får ta meg sammen