Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Kniper litt i dag og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jeg også litt spent på, tror jeg hadde brukt den mye dersom jeg visste noen hadde positive erfaringerKoen dom har erfaring med knipeball?
Kanskje eg skal teste det Kan den brukes når en er gravid eller bare ellers?Knipeball er helt fantastisk for min del ihvertfall,genial oppfinnelse kniiip jenter!
Kanskje eg skal teste det Kan den brukes når en er gravid eller bare ellers?
Den kam brukes ved graviditet også! så lenge de holdes rene,så er de geniale!Kanskje eg skal teste det Kan den brukes når en er gravid eller bare ellers?
Så bra Er vell bare samme rens som brukes på dildoer og sånn som en bruker når en vasker de?Den kam brukes ved graviditet også! så lenge de holdes rene,så er de geniale!
Har sånn rens til sexleketøy, men skeptisk til å bruke noe oppi der når eg er gravid Utenom samboer daEr vel ingen grunn til at den ikke kan brukes som gravid så lenge den holdes ren liksom. Man kan jo ha sex og bruke dildoer også, så lenge man ikke har noe som vibrerer innvendig er det vel greit.
Var skeptisk jeg også,men jordmor sa det var bra for damer,gravid/ikke gravidHar sånn rens til sexleketøy, men skeptisk til å bruke noe oppi der når eg er gravid Utenom samboer da