Nyttige apper?

En tråd i 'Juli 2019' startet av taweret88, 15 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. taweret88 Blir kjent med forumet Julibarna 2019

2. Esuna Andre møte med forumet

Jeg har lastet ned Wonder weeks, tenkte den kunne være kjekk etterpå for å følge med på utviklingen og få litt input.

Ellers har jeg brukt preglife og babyverden sin app i svangerskapet. Har brukt vekt tracker på preglife og den har også rieklokke.

Har også lastet ned baby tracker for å ha litt hjelp i starten med å holde styr på amming og alt. Fant denne som hadde ganske greie kritikker. "baby tracker - newborn feeding, diaper, sleep log" og syns den ser grei ut når jeg starter den opp :)

• Liker Liker x 1
  3. Meterem Forelsket i forumet Julibarna 2019

Jeg bruker Preglife nå i graviditeten.

Wonder weeks ble mye brukt forrige gang, så den blir nok brukt denne gangen også.

Jeg brukte også FeedBaby forrige gang til å registrere mat (kan registrere høyre/venstre bryst, MME, pumpet melk osv) og søvn. Kan også registrere bleier, tenner, vekst, vaksiner og mye annet.

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  4. taweret88 Blir kjent med forumet Julibarna 2019

Jeg lurer på om det finnes en app til amming som også gir mulighet å registrere hva moren spiste? Det kunne vært lettere å sjekke om barnet reagerer på noe jeg har spist...Har ikke funnet noe enda

5. Reiret Flørter med forumet Julibarna 2019

Wonder weeks, er det bare jeg som ikke skjønner hvilken app det er snakk om? finner chinese edition, sleep edition og audiobook, hvor det bare står at det ikke er den egentlige appen. :dead:

Edit: Appen dukket visst ikke opp fordi dumme meg ikke har oppdatert mobilen på evigheter:laughing002

Last edited: 16 Jun 2019
    • Morsom Morsom x 1
  6. juli_mamma Forelsket i forumet Julibarna 2019

Den siste uken har jeg gått aktivt inn for mental trening/avslapning. Lydklipp på 9 min som jeg setter på i det jeg legger meg for natta. Sovner før dama er ferdig med å snakke. Veldig avslappende.
    Appen heter- Preglife-play-fødsel-avspennings øvelser

Kom gjerne med tips om andre lignende apper/mindfullness klipp

7. taweret88 Blir kjent med forumet Julibarna 2019

Jeg kjøpte en lydbok om hypnofødsel som var veldig bra skrevet. Hollie de Cruz - Your baby, your birth. Den kommer også med 2 nedlastbare lydfiler. 1 hjelper til å slappe av og den andre til oppmuntring. Hun har ekstremt beroligende stemme og gjør at jeg sovner etter 2-3 pust. Den har vært min favoritt bok hele svangerskapet. Og jeg har også lest Gry sine bøker og Ina May boken.

• Liker Liker x 1
  8. Moderator Marte Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Babyverden har eigen app! Den fylgjer heile graviditeten, og når barnet er født får ein oppdateringar etter kvart som barnet vokser :) Inne i appen er det også eigen podkast for kvar veke i graviditeten! Den har i tillegg rieteller :)
    Meir om korleis ein brukar appen, kan du lese i denne brukermanualen!

Trykk her for å laste ned appen!

• Liker Liker x 1
  9. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Bruker dere Babyverdens app?

10. Belka87 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Julibarna 2019

Ja, inne og leser hver dag :happy:

• Liker Liker x 1
  11. Moderator Marte Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Kanskje nokon har fått brukt for rietelleren i babyverden sin app her inne no :p
    Gjerne gi tilbakemeldinger på korleis det fungerte.

Del denne siden