Nyttige apper?

taweret88

Blir kjent med forumet
Julibarna 2019
Jeg har lastet ned Wonder weeks, tenkte den kunne være kjekk etterpå for å følge med på utviklingen og få litt input.

Ellers har jeg brukt preglife og babyverden sin app i svangerskapet. Har brukt vekt tracker på preglife og den har også rieklokke.

Har også lastet ned baby tracker for å ha litt hjelp i starten med å holde styr på amming og alt. Fant denne som hadde ganske greie kritikker. "baby tracker - newborn feeding, diaper, sleep log" og syns den ser grei ut når jeg starter den opp :)
 
Jeg bruker Preglife nå i graviditeten.

Wonder weeks ble mye brukt forrige gang, så den blir nok brukt denne gangen også.

Jeg brukte også FeedBaby forrige gang til å registrere mat (kan registrere høyre/venstre bryst, MME, pumpet melk osv) og søvn. Kan også registrere bleier, tenner, vekst, vaksiner og mye annet.
 

Vedlegg

  • DA6A6837-34D8-4172-8537-16537152CC06.png
    DA6A6837-34D8-4172-8537-16537152CC06.png
    51,8 KB · Visninger: 13
Jeg lurer på om det finnes en app til amming som også gir mulighet å registrere hva moren spiste? Det kunne vært lettere å sjekke om barnet reagerer på noe jeg har spist...Har ikke funnet noe enda
 
Wonder weeks, er det bare jeg som ikke skjønner hvilken app det er snakk om? finner chinese edition, sleep edition og audiobook, hvor det bare står at det ikke er den egentlige appen. :dead:

Edit: Appen dukket visst ikke opp fordi dumme meg ikke har oppdatert mobilen på evigheter:laughing002
 
Last edited:
Den siste uken har jeg gått aktivt inn for mental trening/avslapning. Lydklipp på 9 min som jeg setter på i det jeg legger meg for natta. Sovner før dama er ferdig med å snakke. Veldig avslappende.
Appen heter- Preglife-play-fødsel-avspennings øvelser

Kom gjerne med tips om andre lignende apper/mindfullness klipp
 
Den siste uken har jeg gått aktivt inn for mental trening/avslapning. Lydklipp på 9 min som jeg setter på i det jeg legger meg for natta. Sovner før dama er ferdig med å snakke. Veldig avslappende.
Appen heter- Preglife-play-fødsel-avspennings øvelser

Kom gjerne med tips om andre lignende apper/mindfullness klipp

Jeg kjøpte en lydbok om hypnofødsel som var veldig bra skrevet. Hollie de Cruz - Your baby, your birth. Den kommer også med 2 nedlastbare lydfiler. 1 hjelper til å slappe av og den andre til oppmuntring. Hun har ekstremt beroligende stemme og gjør at jeg sovner etter 2-3 pust. Den har vært min favoritt bok hele svangerskapet. Og jeg har også lest Gry sine bøker og Ina May boken.
 
Kanskje nokon har fått brukt for rietelleren i babyverden sin app her inne no :p
Gjerne gi tilbakemeldinger på korleis det fungerte.
 
Back
Topp