~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Samme herDet nye forumet lar vente på seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herDet nye forumet lar vente på seg![]()
SammeJeg er også tilbake igjen.Er i september 2019 - forumet.
GratulererSammehelt utrolig det klaffa på første forsøk her.. første tok et helt år!
Gratulerer !Sammehelt utrolig det klaffa på første forsøk her.. første tok et helt år!
Så herlig når man slipper den lange prøveperiodenGratulerer !
Andre forsøk her. Den første tok 3 år og måtte ha prøverør. Denne bare.... Klaffet.![]()
Så spennende! Jeg er og i gang med nytt forsøk etter jeg mistet i Januar. Kanskje vi får samme termin gruppe igjenHåper å kunne joine desember 2019 Får se om 3-4 uker. Er i hvert fall i gang
Har lange sykluser, så tar litt lengre tid her

Så leit at du mistet.Så spennende! Jeg er og i gang med nytt forsøk etter jeg mistet i Januar. Kanskje vi får samme termin gruppe igjenLykke til
![]()
Flere som er i nytt terminforum ?
Jeg synes det er spennende men samtidig så er jeg så vandt med dere, at det blir litt skummelt liksom!Jeg liker ikke forandringer ...
![]()

Skikkelig kult!Desember 2019, på akkurat samme termindato som storebroren![]()
Desember er visst mnd jeg skal få barn på!Det blir spennende. Hvor lenge trengte dere på nr 1?Vi har også begynt prøvingen på nr 2. Så blir spennende å se hvilket forum det blir. IKM 2.mai.
Det blir spennende. Hvor lenge trengte dere på nr 1?
Lykke til med prøvingVi har også begynt prøvingen på nr 2. Så blir spennende å se hvilket forum det blir. IKM 2.mai.
Så gøy! Gratulerer! Spennende når nestemann kommer, da.Desember 2019, på akkurat samme termindato som storebroren![]()
Gratulerer!Da er jeg igjen i nytt terminforum, så får vi se om det går bra denne gangenDesember er visst mnd jeg skal få barn på!
Takk, vi er ganske spent ja.Så gøy! Gratulerer! Spennende når nestemann kommer, da.![]()
Det gjorde jeg sist, også... Han kom 21. desember. Men, men, det går jo bra det også.Takk, vi er ganske spent ja.Håper jo på januar da