Nytt terminforum..

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Flere som er i nytt terminforum ?
Jeg synes det er spennende men samtidig så er jeg så vandt med dere, at det blir litt skummelt liksom! :p Jeg liker ikke forandringer ...:hilarious:
 
Flere som er i nytt terminforum ?
Jeg synes det er spennende men samtidig så er jeg så vandt med dere, at det blir litt skummelt liksom! :p Jeg liker ikke forandringer ...:hilarious:
Gratulerer så mye ❤️ Ikke enda, men håpet er jo at det setter seg et frø snart :)
 
Hurra, for en fantastisk følelse det må være :Heartred blir ikke noen flere terminforum for min del, hvertfall ikke på noen år :hilarious:
Du får det nok fint i den nye gruppa også, men ikke glem oss helt :hilarious:
 
Hurra, for en fantastisk følelse det må være :Heartred blir ikke noen flere terminforum for min del, hvertfall ikke på noen år :hilarious:
Du får det nok fint i den nye gruppa også, men ikke glem oss helt :hilarious:
Glemmer ikke dere :Heartred du kan enda følge etter.... :D
 
Hååååper sånn jeg kan joine et snart!
 
Jeg skal ikke ha flere, men lykke til:Heartbigred jeg er fornøyd med mine 3. Synes det var rart å få baby igjen når de to andre er så store og selvgående...
 
Jeg skal ikke ha flere, men lykke til:Heartbigred jeg er fornøyd med mine 3. Synes det var rart å få baby igjen når de to andre er så store og selvgående...
Takk! Ja, litt av grunnen til av vi ønsker tette, så vi slipper å "begynne på nytt" med neste.
 
Jeg skal ikke ha flere, men lykke til:Heartbigred jeg er fornøyd med mine 3. Synes det var rart å få baby igjen når de to andre er så store og selvgående...
Mulig jeg kommer til å ha samme følelse hvis vi bestemmer oss for å gå for nr 3:p
 
Back
Topp