Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har delvis felles økonomi.Eg ser når det er felles økonomi. Eg spør når det gjelder delvis felles økonomi..?
Samme her!Selvfølgelig gjør jeg det!! Vi har felles økonomi. Det som er mitt er hans og omvendt![]()
Eg ser når det er felles økonomi. Eg spør når det gjelder delvis felles økonomi..?
Men hvis en får mye baksmell så har jo den personen hatt mer å rutte med i mnd enn normalt, og hvis den andre får endel igjen så har jo den hatt mindre å rutte med i mnd. Er jo selvsagt ikke alltid det som er årsak til smell eller pluss, men setter det på spissen. Har en da "delvis fellesøkonomi"(som jeg mener egentlig er separat økonomi), så har jo begge to hver sine sparepenger ogsåSer på det som en selvfølge likevel. Hva er egentlig "delvis felles økonomi"? At den ene parten bare må klare seg selv hvis de ikke får betalt noe? At man er skyldig hverandre penger? Har hatt det slik i begynnelsen av forholdet, og det er utrolig slitsomt. Er man gift så tror jeg da man er nødt til å betale for hverandre om den ene skulle få en skikkelig baksmell og den andre får igjen? Innbiller meg at det er eller har vært noen regler der?
Kommer jo an på summene. Her betaler jeg mest og han fikk en tusenlapp i baksmell, så jeg sa at jeg syns han kunne ta den selv. Men vi må se over at alt stemmer først, skjønner ikke helt hvorfor han går i minus i år.Om du får igjen på skatten, mannen din får ein baksmell og dikka har delvis felles økonomi. Brukar du da dine peng på å dekke hans underskudd?