nytt magebilde uke 33 !! tiden flyr

louis22

Elsker forumet
her er magen min jeg tror den føles større en den ser ut som men skal legge med et bilde forfra også der syns den bedre...
flere som har nye magebilder??

her er bilde forfra he he jeg føler meg diger men det gjør vel alle når de får mage som ikke pleier og være der og som er hard og som lever sitt eget liv ..

Så fin mage da [:)]

Bildet til venstre ble tatt for under en uke siden, så sånn så jeg ut i uke 32 [:)]

Dere har så fin mage..[;)] Vil ha mage jeg også.. hihi..[:D] Men teor det er litt tidlig ennå...[&o]

Her mitt nyeste uke 39

Du har liten og fin mage [:D]

liten mage du også frulunda var det du som hadde det alien magebilde?? det var så tøft...

Fin mage louis, har vokst litt nå ja[:)]

Skal ta nytt bilde nå snart jeg også, det bildet på avataren min er fra uke 28, så da er vel på tide med en oppdatering[:)]

He he, vokst enda litt til nå... den er litt i veien noen ganger liksom he he[:D]
ORIGINAL: louis2

du har jo den vaskeballen he he

Så flott mage du har. Håper jeg blir like fin som deg!!

ORIGINAL: louis2

liten mage du også frulunda var det du som hadde det alien magebilde?? det var så tøft...

Ingen alien her nei.. [:D]

men bast du jukser må jo se magen nå ser jeg bare genseren og jeg skal ta på solbriller hvis du er blek...

Så morro å se alle magene, fine mager har dere alle sammen!!!!!

enig.. selv om jeg vistnok er uforsiktig som akte i hekgen he he noen andre som har gjort noe annet en og sitte på rompa i julen??

Må se om jeg fikk til å legge ved et bilde av magen jeg også. Kåler litt her nå[:)]

Endelig fått inn bilde av min mage og...Det var fra 3uker siden da og jeg er større nå[8|]

Mye større[&:] Alle sier at jeg er så stooor. Syns dere alle har så fin mage[:D]

Back
Topp