nytt magebilde uke 33 !! tiden flyr

Takk for det[:D]..Jeg kom fra familie middag hos svigers nå og alle pratet om hvor ENORM jeg er og at det er flere uker igjen enda. Er så lei av å høre det, så nå gjorde du meg glad faktisk[:)]

Prøve å få inn et bilde av min mage her nå..... Litt amatør på det å legge inn bilder[&:]
Er 32 uker i mårra. føler meg som en elefant jeg[8D]

tror de som føler seg store er de som har magen rett ut da er den så i veien hele tiden og man kommer seg ikke opp av sofaen osv.,,, si til familien at du vet at magen er stor men at du ikke trenger et veikart for og skjønne at den har vokst og at jeg kommer og setter meg på dem hvis de ikke er snille med deg...+[:D]

Endelig klarte jeg også å få inn et bilde etter uhorvelig mye kåling[:@] Bildet er att 14. desember så da var det vel ca 35 uker tror jeg??!!

liten mage du også frulunda var det du som hadde det alien magebilde?? det var så tøft...

Hehehe....alien mage, det er meg det.... [:D] Har fått mange komentarer på den ja... morsomt!

kan ikke helt forstille meg hvordan jeg skal få plass til mer nå! er heeeelt sprængt der inni nå....[:)]

Back
Topp