Nytt hus, ett plan eller etasjer.

Så spennende om dere bygger :-D

Jeg ville nok hatt to plan...

Jeg synes planløsning er viktig hvis alt er på ett plan. Her feks er planløsningen helt på trynet..
Ja, men blir en stund til. Kommer nok til å bestille flere kataloger for å sammenligne. Og tror jeg vil ha 2 etg og minst 4 soverom ;)

Etasjer:)

Jeg ville lagt 2 etasjer! På "bakkeplan" har du foreldresoverom, ett lite rom til (barnerom), vaskerom, bad, stue, kjøkken, gang osv. Og i andre etasje har du resten av soverommene, bad og kanskje en loftstue :)
Da kan man bo der helt til man blir gamle for alt det "nødvendige" er på ett plan også kan ungene få litt "fred" i 2 etasje :)
Signerer denne

Vi har alt på et plan. Er 118 kvm så ikke voldsomt med plass. Hadde ikke gjort noe med en etasje til. :) (flere soverrom og oppholdsrom)

Jeg stemmer generelt for stort hus og mye plass. Vi har alt på en flate, men bruke inngangsdøra og hallen i 1.etg. Veldig kjekt så man ikke får så mye grus inne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

vi har 2 å en halv etasje. dog 180kvm grunnflate. vi har allt vi trenger på hovedplane. bad, vaskerom, walkincloseth, kjøkken, stue, 4 soverom. kjelleren har elstemann soverom da vi ikke har nok soverom oppe, og de har lekerom der, og vi har bod. lofte er tv stue og 2 gjesterom. vi var bevisste på at vi ville ha allt på et plan. så skulle vi bygge leilighet i huset, så vi bruker halle kjelleren. og da lofte som er for gjester og når vi ser på tv. vi har 4 barn, snart 5 som kommer til å være tennåringer samtidig. da er det greit med lekerommet som kan bli stue, og nå er det fantastisk når alle har besøk. de har hversine rom med helt grei størrelse. guttene er gjerne på lekerommet og herjer og spiller fotball, mens elstejenta har picknick i stua med dukkene sine.

Back
Topp