Nytt hus, ett plan eller etasjer.

Åja, så spennende å tegne helt selv. Det vet jeg ikke om jeg hadde klart ;)

Ja, er jo mye billigere å gjøre ting selv. Så bra dere har en hendig familie. :)
Veldig spennende, men tok en del tid, for å få med alt ville, innenfor den plassen vi hadde til rådighet.
Fikk heldigvis en del hjelp med tegningene.
Men det blir så bra til slutt :D

Ja, er veldig heldige der :) Hadde vi ikke hatt så mye hjelp, hadde vi nok valgt ferdighus fra Bolig Partner istedenfor.

Alt på et plan :) vi har 2 etasjer,men bruker kun den ene selv siden vi har utleieleilighet i kjelleren. Eller foresten nå har jeg fått vaskerom i kjelleren da. Men alt annet på et plan.
Livsløpsstandard er tingen :)

Vi har samme som dere, men jeg kunne tenkt meg to etasjer eller eventuelt alt på et veldig stort plan :-P

Veldig spennende, men tok en del tid, for å få med alt ville, innenfor den plassen vi hadde til rådighet.
Fikk heldigvis en del hjelp med tegningene.
Men det blir så bra til slutt :D

Ja, er veldig heldige der :) Hadde vi ikke hatt så mye hjelp, hadde vi nok valgt ferdighus fra Bolig Partner istedenfor.
Bra dere fikk hjelp til tegningene. Er jo mye som skal klaffe osv.

Ja, vi ser på hus fra bolig partner nå. Vi har faktisk funnet ett som dekker nesten alle behovene våres. Så får vi se hva vi gjør. ;)

Flytta inn før jul i huset vi tegna sjøl. 2 etasjer. .2 stuer, kjøkken/spisestue, hall, vaskerom, teknisk rom og bad i 1 etasje. 4 soverom, 2 bad, kontor og loftstue i 2 etasje. Har også kryploft ☺ grei fordeling. Men ville hatt enda større vaskerom helst egentlig ville vi ha en uinreda kjeller. Altså 3 etasjer. Men det ble for dyrt

Bra dere fikk hjelp til tegningene. Er jo mye som skal klaffe osv.

Ja, vi ser på hus fra bolig partner nå. Vi har faktisk funnet ett som dekker nesten alle behovene våres. Så får vi se hva vi gjør. ;)
Veldig mye som skal klaffe :)
Vi hadde egentlig bestemt oss for et fra Bolig parter, som passet alle behovene våre. Hadde ikke helt riktig planløsning, men bra nok, da fetteren til samboer foreslo og hjelpe oss med å tegne selv, ut ifra det huset.
Men Bolig Partner har mye fine hus og er veldig ålreite å snakke med. Veldig behjelpsomme :)

Vi hadde bygget ett stort hus på en flate, men kanskje som en U med stor fin uteplass i midten med masse store vinduer :) da hadde vi hatt mulighet til å ha barnerom på den ene siden å vårt rom på andre siden. Rundt 250kvm:)

Vokste opp i et hus med alt på ett plan, huset var sort og vi hadde god plass, men som ungdom oppholdt vi oss stort sett hos de av vennene mine som hadde to etasjer og hvor vi hadde følelsen av å sitte litt mer for oss selv. Ønsket selv to etasjer. Huset vårt er bygget på skrånet tomt så begge etasjene har inngang fra bakkeplan og full takhøyde, men i kjelleren er det bare store vinduer på den ene siden (på motsatt side er ekstra bad, vaskerom og boder som ikke krever rømningsveier) Veldig fornøyd med den løsningen.

Livsløpsstandard. Nå spør jeg sikkert dumt, men hva er det? ;)
Det er som ordet, kan brukes livet ut' fra vi er spreke til beins til vi ikke er det lenger :p
Men i da bygges det nesten ikke hus uten :)
Og, ingen spørsmål som er Dumme :)

Vi holder på å bygge hus på et plan. Det var noe herk å finne stor nok og flat nok tomt her, men jeg er veldig fornøyd med hvordan vi har valgt det. :)

Ville hatt alt eg har bruk for i 1 etasje. Men ha ein ekstra etasje til flere soverom og kjellerstue/loftstue og bod til rot :p

Veldig mye som skal klaffe :)
Vi hadde egentlig bestemt oss for et fra Bolig parter, som passet alle behovene våre. Hadde ikke helt riktig planløsning, men bra nok, da fetteren til samboer foreslo og hjelpe oss med å tegne selv, ut ifra det huset.
Men Bolig Partner har mye fine hus og er veldig ålreite å snakke med. Veldig behjelpsomme :)
Bra å ta utgangspunkt i det huset og gjøre det om til sitt eget.

Nå har jeg falt skikkelig for ett hus, bare 2 mindre justeringer som skal til for at det er perfekt ;)

Vokste opp i et hus med alt på ett plan, huset var sort og vi hadde god plass, men som ungdom oppholdt vi oss stort sett hos de av vennene mine som hadde to etasjer og hvor vi hadde følelsen av å sitte litt mer for oss selv. Ønsket selv to etasjer. Huset vårt er bygget på skrånet tomt så begge etasjene har inngang fra bakkeplan og full takhøyde, men i kjelleren er det bare store vinduer på den ene siden (på motsatt side er ekstra bad, vaskerom og boder som ikke krever rømningsveier) Veldig fornøyd med den løsningen.
Ja, ser på 2 etasjes nå. Funnet et som er midt i blinken faktisk.

Det er som ordet, kan brukes livet ut' fra vi er spreke til beins til vi ikke er det lenger :p
Men i da bygges det nesten ikke hus uten :)
Og, ingen spørsmål som er Dumme :)
Åja, da forstår jeg.

Det huset vi har sett på mest nå har 2 etg men både bad og 2 soverom nede. Så da får evt barn og barnebarn være oppe. Hehe ;)

Bra å ta utgangspunkt i det huset og gjøre det om til sitt eget.

Nå har jeg falt skikkelig for ett hus, bare 2 mindre justeringer som skal til for at det er perfekt ;)
Fungerte veldig bra det :)

Kan godt hende de justeringene er mulig å gjennomføre. Går jo an å ta kontakt å høre med dem. Tror de er ganske fleksible :)

Så spennende om dere bygger :-D

Jeg ville nok hatt to plan...

Jeg synes planløsning er viktig hvis alt er på ett plan. Her feks er planløsningen helt på trynet..

Back
Topp