Nytt eller brukt?

Arver absolutt alt fra utstyr til klær fra min søster, mye har hun arvet eller kjøpt brukt. Eks vogna vår er frukt av en fremmed, min niese så vår datter. Ser absolutt ikke noe galt med det, så lenge det er helt og pent! Skjønner ikke hvordan folk kan bruke så mye penger på baby/barne utstyr :s
Vi har absolutt økonomi til å kjøpe alt nytt men synes det er bortkasta penger!! :)

Måtte le litt:-p....vogna er frukt av en fremmed....hihi..fikk litt rare bilder i hode:-)

Vi har arvet masse. Blir ny bilstol og vogn (blir sponset på vogna og den var ikke dyr) ogdå blir det ny madrass i senga. Tenker å se etter brukt triptrap stol når den tid kommer :-)

Åå, fikk nettopp vite at jeg arver en kjempefin flettet korg/vugge☺️ som både jeg har ligget i og moren min også til og med! Litt stas☺️ og heldigvis er den veldig fin også:)

Åå, fikk nettopp vite at jeg arver en kjempefin flettet korg/vugge☺️ som både jeg har ligget i og moren min også til og med! Litt stas☺️ og heldigvis er den veldig fin også:)

Det har vi etter mannen min :) veldig koselig. Tenkte å ha den i stua jeg da :)

Veldig mye fint å få kjøpt brukt! Vi kjøpte ny madrass og sengetøy til førstemann, og en del vi ikke fant brukt som vi ville ha, fks stellebord som passet. Og så fikk vi veldig mye i gaver etterhvert. Med nr 2 er det lite vi trenger. Litt kjedelig, for det er så mye fint :p

Får låne fra svigers vuggen som tipptippoldefaren til sambo laget som alle barna på farsside har brukt.. Utrolig koselig :) ellers har eg fått endel nytt som eg ikkje hadde regnet med og har mye fra storebror som går i arv til lillesøster som ligger og spreller i magen.. :)

Jeg handler mest nytt, men også noe brukt. Har det meste fra før, men må kjøpe bilstol, lekegrind og tripp-trapp-stol. Lekegrind kjøper vi nok brukt. Må også kjøpe litt nye klær iom vi venter gutt :) Litt vemodig at vi ikke får brukt alle de fine jenteklærne igjen

Jeg handler mest nytt, men også noe brukt. Har det meste fra før, men må kjøpe bilstol, lekegrind og tripp-trapp-stol. Lekegrind kjøper vi nok brukt. Må også kjøpe litt nye klær iom vi venter gutt :) Litt vemodig at vi ikke får brukt alle de fine jenteklærne igjen
Så enig!! Har nesten lyst på jente kun for å få gått igjennom alle klærne etter frøkna og planlegge nytt bruk;)

vogn og bilsete har vi fått fra foreldre. Skal kjøpe "fødselsdagsklær" til henne, som hun kan ha på seg på vei hjem fra sykehuset. Ellers har jeg kjøpt klespakker i 56, 62 osv på finn. Regner med at vi får litt til jul også. vippestol, seng, babygym, stellekommode, osv kjøper vi brukt :)har kanskje brukt 1500 kroner tilsammen og vi har alt klart.

Back
Topp