Nyttårsferingen

Blir sammen med mann og barn, og min far. Regner med pjokken her sover seg gjennom smellene, gidder ikke vekke han for at han skal se på rakettene.

Frk.VilliTrusa skrev:
Skal ikke på fest,men heller ikke sammen med barna....

Samme her. Snuppa er hos faren, og jeg blir nok hjemme alene tenker jeg.

Hjemme med gullungen 

Høytidsdag = familietid for oss. 

Turbo skal være hos pappan sin - så det blir visst en fest. Sånn ca første nyttårsaften på maaaange år...

Hjemme med mann og unger

Med guttungen, min far, ei venninne og sønnen hennes!
Vi hadde barnevakt og liten fest hjemme i fjor. Og det var koselig, men jeg savnet virkelig å kunne dele det med lillemann! 

Stemte annet... Jeg får en kompis på middag. 
Ingen av oss ville ut, så vi fant ut vi kunne kose oss sammen i steden :P

Med barnet. Vi skal være hos svigers. Pinnekjøttmiddag, dessert og noe godt i glasset ala. rødvin og champis. 8 voksne og 2 små herligheter.

Skal være hjemme med barna og få besøk av et vennepar som har 1 barn på storesøster sin alder :)

Skal være hjemme med barnet mitt! Spiller ingen rolle, for nyttårsaften har ingen spesiell betydning for meg nå. Skal spise god middag og kose oss, leke og herje!

Skulle egentlig til et vennepar med jevngammel datter som vår. Vi har feiret nyttår sammen de to tidligere årene,  men jeg er syk, så i år blir det bare oss tre. :)

Mann, unger, dyr og min søster med hennes familie. :)

Ungene skal i seng i normal tid, de er alle under 4 år.

MaMMAtilsønnenmin skrev:
Sammen med et vennepar av oss :)) Og barna våre <3

Vi feirer hjemme med ungene.Jeg gleder meg til å feire med de litt ekstra i morgen. Jeg lå på sykehuset på julaften og gikk glipp av det meste. Derfor tar vi i litt ekstra i morgen.

Back
Topp