Nyttårsferingen

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Skal du feire nyttårsaften med barna eller skal du på fest?
 
Her blir vi hjemme. Har så mye bikkjer å passe på, pluss at gubben ikke akkurat får lov til å drikke den kvelden ;)
 
Sammen med barne og to vennepar som har barn som er like gamle som Sunniva. Tredje året vi feirer sammen. Herlig:)
 
Skal ikke på fest,men heller ikke sammen med barna....
 
Feirer sammen med barna!:)

Skal kooose oss, velsa skal få gå nyttårs bukk for første gang i morgen, sammen med litt andre barn!! Så vi gleder oss!!:)
 
Her tror jeg det bare blir oss tre i år. Blir koselig uansett tenker jeg :))
 
Hjemme sammen med sovende barn.

 
jeg har vært hos mamma hver nyttårsaften siden mini ble født. Spiser der, og ligger mini der. Ulempen er at jeg ender opp med å stå alene i gangen utenfor soveromsdøren der mini ligger kl 12.. Hun driver jo å våkner av rakettene og alle andre er ute.. Om jeg tar henne opp, kan jeg bare glemme å få sove den natten, så derfor jeg ikke tar henne opp. Så jeg synes ikke nyttårsaften er noe gøy lenger.
 
Da skal vi til foreldrene min sammen med slekt. Mini ligger nok der sammen med søskenbarna sine, mens vi drar hjem og sover så leeenge vi vil :)
 
Skal feire hos foreldra mine sammen med besteforeldre og ungene og den ene broren min..
 
Her blir det jo med Sofie, hun er eneste barnet. Men det er ikke usannsynlig at det blir litt  mer festligheter når hun har lagt seg, f.eks. singstar og litt vin. 
 
Her er vi hjemme med unger og dyr :) Blir rolig feiring på oss.
En øl eller to blir det nok på meg da :)
 
Hjemme med barna
 
Barnet er med. Vi skal spise mat med et vennpar med 2 unger og overnatte der 
Det blir kjempe koselig!
 
Vi er 5 par med 2 barn hver som feirer i sammen hvert år : )
Mekker i sammen et deilig tapasbord, og bare koser oss den kvelden. 
Barna er jevne i alder, og de leker kjempefint i sammen : )

Dette er noe vi gleder oss til hvert år, og vi blir aldri skuffet : )
 
Har de siste 10 årene hatt en rolig kveld hjemme med sønnen min, men i år skal jeg på fest med venner. Hadde jeg visst at jeg skulle bli gravid så hadde jeg nok takket nei til denne festen. Må innrømme at det akkurat nå frister myyye mer å være hjemme og småsove på sofaen..zzzzzzz 
 
Har de siste 10 årene hatt en rolig kveld hjemme med sønnen min, men i år skal jeg på fest med venner. Hadde jeg visst at jeg skulle bli gravid så hadde jeg nok takket nei til denne festen. Må innrømme at det akkurat nå frister myyye mer å være hjemme og småsove på sofaen..zzzzzzz 
 
Back
Topp