Når skal man egentlig gå? Tenker på klokkeslett, i forhold til at folk spiser middag, man selv skal spise middag, og barna skal ha tid til og spise litt snop før sengetid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.Nyttårsbukk har jeg aldri hørt om. Gikk julebukk når jeg var mindre men det var bare i romjulen..
Sent from my LT18i using BV Forum
Her jeg bor var det mer normalt for 20 år sia, har ikke sett julebukk på mange mange år.Har heller aldri hatt besøk av verken jule- eller nyttårsbukk, er dette fortsatt vanlig?
Sent from my LT18i using BV Forum
Oi det var nytt, nyttårsbukk har jeg aldri hørt om, men julebukk, det brukte vi å gå, det var kun i romjula vi kunne gå. Ikke på jul eller nyttårsafta.
Tror vi pleide å begynne rundt 17.30
Savner virkelig den tradisjonen fra jeg bodde i Bergen
Oi det var nytt, nyttårsbukk har jeg aldri hørt om, men julebukk, det brukte vi å gå, det var kun i romjula vi kunne gå. Ikke på jul eller nyttårsafta.
ØlbukkHadde forresten besøk av et nabopar da jeg var 8 år.... De var fulle og ville ha alkohol... Det syntes jeg var spesielt... Ikke jeg som åpnet døren,men husker jeg hørte på og så på de...Og syntes det var litt ekkelt hehe...
Voksne folk som tigger en dram? Hmm