Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant.. om det går bra på innsett for meg neste uke så blir termin 29 des ca
Har skrevet litt feil dato! Termin BLE 26/12Åå! Så spennende! Masse lykke til!,
det gikk bra på innsettJeg kan og tenke meg å gå overtid.. sikkert eneste gangen jeg vil det (Sier jeg nå)Med termin 28.12., satser jeg på nyttårsbarn et par sekunder over midnatt på nyttårsaften![]()

Det gjør kanskje jeg og. Ble satt igang på termindato sist. Og regner med det blir før denne gangenJeg skal ikke gå over tida ihvertfall
Skal storme inn på sykehuset på termindato og si at jeg nekter å gå ut før babyen er ute![]()
Med termin 28.12., satser jeg på nyttårsbarn et par sekunder over midnatt på nyttårsaften![]()

Jeg har termin 18. desember (herlighet det føles fortsatt helt uvirkelig ut å skrive det) om alt går etter planen, så blir vel ikke noe nyttårsbarn på meg. Kunne jo egentlig tenkt meg litt senere termin med overtid bare fordi at det må være så kjedelig å alltid bli alt sist, typ 18, 20 osv osv. Men altså, jeg er så lykkelig for denne graviditeten at det egentlig er ett fett når babyen blir født, bare den blir født![]()