Nyttårsbarn!

Sant.. om det går bra på innsett for meg neste uke så blir termin 29 des ca

Med termin 28.12., satser jeg på nyttårsbarn et par sekunder over midnatt på nyttårsaften :p

Med termin 28.12., satser jeg på nyttårsbarn et par sekunder over midnatt på nyttårsaften :p
Jeg kan og tenke meg å gå overtid.. sikkert eneste gangen jeg vil det (Sier jeg nå)

Jeg skal ikke gå over tida ihvertfall :P
Skal storme inn på sykehuset på termindato og si at jeg nekter å gå ut før babyen er ute :hilarious:

Jeg skal ikke gå over tida ihvertfall :p
Skal storme inn på sykehuset på termindato og si at jeg nekter å gå ut før babyen er ute :hilarious:
Det gjør kanskje jeg og. Ble satt igang på termindato sist. Og regner med det blir før denne gangen

Jeg har termin 29.12, kanskje det blir nyttårsbaby her :D fødte i uke 38+5 første gangen da, så er spent på om jeg føder like tidlig eller går over denne gangen om alt går bra :)

Last edited:
Med termin i begynnelsen av Desember blir det nok ikke noe nyttårsbarn her :)

Jeg har termin 18. desember (herlighet det føles fortsatt helt uvirkelig ut å skrive det) om alt går etter planen, så blir vel ikke noe nyttårsbarn på meg. Kunne jo egentlig tenkt meg litt senere termin med overtid bare fordi at det må være så kjedelig å alltid bli alt sist, typ 18, 20 osv osv. Men altså, jeg er så lykkelig for denne graviditeten at det egentlig er ett fett når babyen blir født, bare den blir født :Heartred

Jeg har termin 18. desember (herlighet det føles fortsatt helt uvirkelig ut å skrive det) om alt går etter planen, så blir vel ikke noe nyttårsbarn på meg. Kunne jo egentlig tenkt meg litt senere termin med overtid bare fordi at det må være så kjedelig å alltid bli alt sist, typ 18, 20 osv osv. Men altså, jeg er så lykkelig for denne graviditeten at det egentlig er ett fett når babyen blir født, bare den blir født :Heartred

Følger deg på denne altså - når alt kommer til alt så spiller det ingen rolle når lille kommer, det eneste som betyr noe er at lille er frisk og alt går bra :Heartred

Termin ifølge siste mens er 28.12. Ettersom jeg er førstegangs er det vel ikke unormalt å gå over. Ingenting imot å få et nyttårsbarn, men foretrekker nok januar 2020-barn jeg også :)

Terminen er egentlig 4/1, men siden det blir planlagt KS tror ikke jeg man kan vente til nyttår. Blir nok noen uker før. Har et barn som er født 29/12.

Back
Topp