Nyttårsaften!

Vi blir nok bare hjemme, tenker jeg. Muligens med søstra mi og mannen, men vi får se. Vesla er hos faren sin på nyttår i år, så kunne vært litt godt å være hjemme og slappe av, stor og gravid som jeg da er. :p

Mini har bursdag da så blir vel feiring av han på formiddagen. På ettermiddagen kommer en venninne av oss innom med datteren så spiser vi middag og koser oss en stund :-)

Ingen planer enda.. Andre nyttårsfeiring med mannen, og ifjor var vi på Barbados, så vi har ingenting vi pleier å gjøre enda :) vi får se, kommer litt an på om jeg har blitt gravid også da ;)

Regner med at det blir middag og masse godiss og avslapning med film, siden det da er 8 dager til terminen;)

Vi er noen vennepar som bytter på.
Men i år kunne jeg egentlig tenkt meg å reise bort, syns den dagen er best i utlandet:D

Vi skal ingenting :p Ingen stort nettverk eller nær familien her. Regner med bror ikke er i byen da (han reiser nok til kjæresten), og det blir bare meg, gubben og lille jenta vår :) tenker vi bare spiser en bedre middag og koser oss hjemme. Bor på toppen av byen med utsikt over hele. Så vi bare ser fyrverkerier herfra :)

Våre familier bor 50 mil unna hver sin vei, så vi feirer jul annethvert år hos de, men kjører alltid hjem til nyttårsaften.

Da har vi lagd kalkun (deilig nyttårsaftensmiddag), og gått ut i 20-tiden og skutt opp raketter for datteren. Så har mannen og jeg kost oss hjemme etterpå.

I år skal vi til mine foreldre. Og for første gang siden vi fikk barn, skal vi feire nyttårsaften der også. DET gleder jeg meg til!

Har ikke tenkt så langt enda :p

Vet ikke helt. Småen er bare 1 år da. Å vi legger jo han lenge før 24. Så vil helst være et sted der det er mulig. Uten å forstyrrer søvnen hans for p dra hjem eller noe.

Jeg er ikke typen som kan plassere han hos besteforeldre for å dra på nyttårs fest eller noe. Så god sjans for at det blir en rolig feiring i år hjemme :)

Ungane skal til faren, så eg reknar med at eg og mannen blir sittande i fred og ro med ein film og god mat.

Er 31 uker på vei på nyttårsaften, så blir bare meg, kjæresten og hunden hjemme :-)
Blir nok bare hundelufting, digg mat, kooos og forhåpentligvis en film :-)
Har venner og familie i nærheten, men frister ikke med noe fest når jeg uansett ikke kan drikke, og sovner på sofaen klokka 22 ;-)

Med fem barn så blir vi hjemme nyttårsaften,best for både voksne og barn d;) di minste får se raketter før di legger seg mens di største får vær med ut kl tolv:)

Ingen aning enda. Blir nok middag enten hos oss eller hos svigermor tenker jeg. Skal være hos svigerfar på julaften så. Men med tanke på at vi har bebis og 6åring (som tidligere ikke har holdt ut helt til 12, og heller ikke har latt seg vekke for å se på fyrverkeri) så tenker jeg at det er greit å være hjemme.

Har familie i byen, men de to siste årene har vi vært hjemme på kvelden. Jeg og mannen har laget tapas og kost oss sammen, syns det et veldig greit, snuppa sover seg gjennom rakettene :) tror vi gjør det samme i år :)

Vi har forholdsvis stort nettverk, men vi foretrekker å feire hjemme alene vi :P
Syns det er koselig å gå inn i nye året bare oss og barna. Dette året er jeg i tillegg gravid så blir ekstra deilig å bare kose oss hjemme :-)

Pleier og hvere hjemme. Så lager vi som regel kalkun med mye tilbehør. Og det kommer som regel alltid litt familie på besøk. Barna får hver lenger oppe og vi har litt raketter. Hadde ikkje gidda og laga til vis eg ikkje hadde hatt barn :p men koslig med tradisjoner :)

Vet ikke ennå, kommer an på om vi har kommet hjem fra juleferie :)

Vi skal til min manns hjemsted å feire med venner. Blir morsomt for blir en god gjeng også er det to nye små i år :)

Back
Topp