Nyttårsaften!

Vi har ikke lagt noen planer for nyttårsaften i år.
Jeg har termin 29.12, så det kan godt hende at vi kommer til å tilbringe nyttårsaften på sykehuset i år :)
 
Middag hos mine foreldre, og så vet jeg ikke.
Jeg er høygravid med termin 10.1 så vet ikke hva jeg orker. Vi har pleid å være sammen med min bror, min kusine og min fetter med familier, så vi får nok den muligheten. Det varierer hvor vi er. Egentlig muligens "vår tur", og har lurt på om det hadde vært deilig, i forhold til å ikke måtte ut noe sted, men vi får se. Det avgjøres nok nærmere jul, og avhenger av at baby holder seg inne.
 
Blir nok som vi pleier å gjøre.
Dra til oldemor og se på gamle filmer, spise masse god mat og se på fyrverkeri kl 00:00 :)
 
siden vi ikke har barna, tenkte vi å reise til hemsedal, i år som for to år siden. det var utrolig romantisk og herlig, og stå i bakkene med mannen min og ikke tenke på noe annet enn å ha det gøy. men i år var det ikke bare fullt på hotellene der oppe, men jeg er også blitt gravid, så jeg tør ikke stå på slalom i år :p så i år reiser vi til pappa <3

Vurderte å ha fest her hjemme med venner og sånt, men vi dropper det siden jeg ikke kan drikke. så da reiser vi til pappa. der er jeg trygg og konfortabel <3
 
Har ikke planlagt noe på nyttårsaften enda... har ei lita på 3måneder og fullammer, så blir nok bare kalkun middag hjemme hos mamma og ut å se på rakettene før jeg må finne senga selv ;)
 
Vi skal hjem til mamma og pappa, lillesøster og lillebror. Spise julemiddag, kose oss og sende opp fyrverkeri ;)
 
Back
Topp