Nyttårsaften!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hva skal dere da?

Dere som ikke har familie i nærheten eller stort nettverk feks.

Dere med mye nettverk og familie i nærheten kan også svare altså ;-)

Vi har ikke lagt planer for nyttårsaften ennå... Regner med vi blir hjemme eller reiser til min bror

Ikke lagt noen planer for nyttårsaften, men regner med vi er hjemme. Har ikke noen spesiell følelse for selve nyttårsaften lenger og gutten min og jeg koser oss gjerne hjemme med god mat :).

Min mor skal feire med oss. Eldste skal til sin far, vi andre skal kose oss hjemme. :)

Pleier å være som en helt vanlig ukedag her om vi er hjemme. Ellers er vi ofte bortreist til feriestedet vårt og feirer med familie der.

Skal til et vennepar :) pleier normalt å samles en hel gjeng til fest (ingen som har barn), men I år er jeg høygravid på tidspunktet.

Vi skal nok være hjemme og spise litt godt mat :-)
Bor i en leilighet med masse naboer så vi sniker oss vel ut for å se de andre sprenge bort pengene sine ;-)

Frøkna skal til faren så jeg tar med lillebror og besøker ei venninne :)

Antageligvis er jeg alene med ungene den dagen, så vi spiser vel god mat før unga hopper til senga klokken 19 og ser på TV resten av kvelden før min eldste og jeg ser på raketter fra vinduet på soverommet :)

I år blir det nokk hjemme for jeg er høy gravid på det tidspunkte, haha. Tenker jeg inviterer noen venner hjem på middag vertfall :)

Vi har ikke planlagt noe så langt. De to siste årene har vi feiret, og sovet over, hos et vennepar som har en sønn på samme alder som oss.

Vi er 3 familier som feirer sammen som regel. Dette året er jeg litt usikker på om jeg orker like stort som det pleier da.
Men blir kalkun, pakkelek og desserter. Unger som leker og voksne som skravler frem til fyrverkeriet kommer. Da er det ikke lenge før de reiser evnt hjem da de har mindre unger. Som regel er nyttårsafta slik.

Back
Topp