Vi hentet jo hjem vognen igår, og hadde den i stua på kvelden igår. Satte den inn på barnerommet (som alltid har lukket dør) inatt, men snart kommer svigers så nå har vi satt den frem i stua igjen. Den ene katten er livredd vogna (HELT greit), mens den andre er så utrolig nysgjerrig. Han skal helst oppi hele tiden. Snart skal vi hente vugga, og den skal jo stå i stua. Jeg kjenner jeg får heeelt hetta av at han skal oppi vogna hele tiden. Vi har kjøpt sånn kattenett som vi kommer til å bruke når babyen ligger oppi selvsagt.
Vi tenkte egentlig å la alt barneutstyr stå lukket inne på barnerommet til babyen kommer. Døren til barnerommet kommer til å være lukket når kattene er inne, og det har den alltid vært. De vet at de ikke skal inn der. MEN; istad fikk jeg en liten tankevekker. Kanskje det er greit å etablere NEI hos kattene før babyen egentlig har kommet..?? Få de til å forstå at barnevogn, vugge osv er off limits og ulovlig for dem. Hva tror dere? Og hva gjør dere som har katter?
Vi tenkte egentlig å la alt barneutstyr stå lukket inne på barnerommet til babyen kommer. Døren til barnerommet kommer til å være lukket når kattene er inne, og det har den alltid vært. De vet at de ikke skal inn der. MEN; istad fikk jeg en liten tankevekker. Kanskje det er greit å etablere NEI hos kattene før babyen egentlig har kommet..?? Få de til å forstå at barnevogn, vugge osv er off limits og ulovlig for dem. Hva tror dere? Og hva gjør dere som har katter?