Nysgjerrige blikk.

*mamma07og09*

Glad i forumet
Flere som får litt blikk? Sånne blikk som spør: "Er du gravid?" Men de tør liksom ikke spørre :D

Har begynte og få noen slike, for jeg kan ikke skjule magen lenger, helt seriøst begynner jeg bli alvorlig bekymret for hvor mange som er der inne o.O Jeg spiser en del, men vil ikke si at jeg spiser veldig masse usunt, og jeg har ikke lagt noe særlig andre plasser, men magen er blitt stoooor :confused:

Har det på samme måte som deg! Og her har flere spurt rett ut, for de mente det ikke var tvil med den magen :o ! Ikke lett å skjule :P Men slik var jeg med snuppa sist også, fikk mage før positiv test begge ganger!

Her jeg bor har ryktene begynt så smått å gå. Vi har enda ikke offentliggjort det, å jeg har virkelig ikke noe lyst til det enda heller. Men jeg sliter litt med å skjule magen, er 17 uker på vei.
Hvor langt er dere kommet? :)

Oi, da er du kommet langt. Jeg er nå bare 7 uker jeg :D Ser ikke på det som undergang vis folk får vite det, men er ikke slik at jeg går og sier det til alle og en hver :) Men dette er vel individuelt, men er du 17 uker er det nok vanskelig og skjule det snart ja, men hev der over at noen har satt ut rykter og si det når du selv vil :)

Slik ser min mage ut :) Sikkert masse luft, men tuller ikke når jeg sier den er begynt bli hard nederste del av magen :)

Vedlegg

• 7+2 - Edited.JPG
    7+2 - Edited.JPG
    649,3 KB · Visninger: 56
Åh, er så godt å høre at det er flere. Jeg synes også magen har blitt større, og jeg er bare 5uker:/ Mannen min spurte meg her om dagen, "hvor langt på vei er vi egentlig? Tror du må kjøpe deg noen større gensere...."!!!

Jeg og begynner og få orntlig mage, skulle egentlig ha på ei bukse på jobb idag, men ga bare opp å prøve å få den igjen og fortsatt få skjult magen. Merker folk kanskje har begynt å lure litt, i dag var ihvertfall en vanskelig dag å skjule det på, lønningspils med jobben som jeg rett og slett ikke gidda være med på. Kjøpte godt med vinlotterilodd for å prøve å virke "normal" :p

Har litt fett på magen fra før av, så jeg merker ikke til noe når det gjelder magen dessverre.
Men det er folk som har gitt meg blikk, mest fordi jeg sier at jeg har så lyst på mat og søtsaker hele tiden :P

Vis jeg er ute/ på jobb så gjemmer jeg magen i en stor bamsefleece :p nå er min heldigvis ikke merkbar på dagtid enda :p den blåses bare opp på kvelden :p
Å da er jeg jo hjemme å kan vis den frem som bare det :D
Men nå får familien vite det i helga :) så får vi se. Ikke sagt noe til barna enda, de har heller ikke merka noe eller spurt :) så får se :D

Back
Topp