Nysgjerrig-Trondheimsdamer her da?

Hei trondheimsjenter! Har dere handlet dere gravidklær i d siste? Jeg skulle hatt litt nytt, spesielt t-skjorter/topper, men finner veldig lite som er fint... Noen anbefalinger? Var på hm på trondheim torg i går, men der hadde de veldig lite, og litt sånn halv-kjipe klær...

Jeg handlet litt på H&M når jeg var nordpå på ferie. Fant både shorts og kjole, men syns mange av buksene var så fryktelig lave på livet. Vet ikke om det er meningen men... Syns H&M på Lade har best utvalg i Trondheim. Ellers vil jeg også gjerne ha tips om andre butikker :-)

Hei trondheimsjenter! Har dere handlet dere gravidklær i d siste? Jeg skulle hatt litt nytt, spesielt t-skjorter/topper, men finner veldig lite som er fint... Noen anbefalinger? Var på hm på trondheim torg i går, men der hadde de veldig lite, og litt sånn halv-kjipe klær...
Jeg bruker HM på City Lade :) Eller på nettbutikken ;)

Velkommen skal du være :) Hva bringer deg til Trondheim? Jeg kom på grunn av studier, og ble værende på grunn av kjærligheten ;)
Takk for det :) Er nok kjærligheten her også ;) Jeg studerer fortsatt i Bergen, mens kjæresten min jobber i Trondheim, så da ble det plutselig til at vi tar alt på en gang og blir samboere og foreldre i samme slengen. Kan jo bli en brå overgang, men vi gleder oss veldig :) Er det noen av dere som har vært på UL på st. Olavs enda? Jeg skal kommende uke, og vil gjerne høre om hva jeg kan vente meg. Tar de seg god tid, eller er det mest å bli ferdig så fort som mulig?

Jeg handla en del ullklær til baby i går da jeg er i Kristiansand denne uka, og der hadde de noe alla "toilldag". Fikk 25% på alt av ullklær, så det hjelper litt syns jeg. Hvor mye klær tenker dere man trenger i de minste størrelsene?

Takk for det :) Er nok kjærligheten her også ;) Jeg studerer fortsatt i Bergen, mens kjæresten min jobber i Trondheim, så da ble det plutselig til at vi tar alt på en gang og blir samboere og foreldre i samme slengen. Kan jo bli en brå overgang, men vi gleder oss veldig :) Er det noen av dere som har vært på UL på st. Olavs enda? Jeg skal kommende uke, og vil gjerne høre om hva jeg kan vente meg. Tar de seg god tid, eller er det mest å bli ferdig så fort som mulig?
Jeg skal på mandag, så kan oppdatere deg da! ☺️

Jeg var på TUL for noen uker siden. Og jeg synes det gjekk litt fort i svingene. Og at jeg ikke fekk spurt om omtrent noe som helst før hu var it døra igjen. Hadde jo lyst på bilder. Men fekk nok ikke det da desverre.
Håper dem tar seg mere tid på OUL

Vi hadde en veldig positiv opplevelse på OUL på torsdag. Hun som tok i mot oss het Karin (tror jeg) og hun tok seg god tid til å beskrive hva vi så og hva hun gjorde. Vi fikk 11 bilder med oss hjem, med mange gode bilder av mini :-)

Vi har bare hm sin avdeling, men har litt fra før og bestiller evt på nett. Har kunnet bruke egne klær helt frem til fødsel, utenom bukser, med de tre andre, så jeg stresser ikke. Nå skal vi i to bryllup hvor jeg fortsatt er så kort på vei at jeg ikke gidder å ha på meg en sånn typisk gravidkjole. Blærk, hater å lete kjole

Fikk handlet meg et par t-skjorter og en genser i dag. Synes de vanlige t-skjortene mine blir så korte! Jeg skal i bryllup i august, og må uansett handle meg ny kjole, så da går jeg for en med god plass til magen!☺️ lurer på å bestille denne, bare i grønn!ImageUploadedByBV Forum1468086844.217362.jpg

Bor på Nes i bjugn.. Ikke riktig Trondheim men.. hehe

Har akkurat vært på ul nå! Hun var veldig trivelig hun vi var hos. Først gikk hun gjennom alt hun skulle sjekke og fortalte hva hun så etter og sånn, og så til slutt spurte hun om d var noe vi lurte på å sånn. Ikke noe stress, tok seg god tid! Og alt så bra ut, så bi hadde en fin opplevelse der! ☺️

Har akkurat vært på ul nå! Hun var veldig trivelig hun vi var hos. Først gikk hun gjennom alt hun skulle sjekke og fortalte hva hun så etter og sånn, og så til slutt spurte hun om d var noe vi lurte på å sånn. Ikke noe stress, tok seg god tid! Og alt så bra ut, så bi hadde en fin opplevelse der! ☺️
Så bra å høre :) Hadde sammme opplevelse i dag jeg også. Hun tok seg god tid, og forklarte underveis. Veldig takknemlig og glad for at alt så bra ut jeg også. Herlig å få se bilde av det lille vesenet som bor inni der ;)

Hei. Noen av dere som har vært på informasjonsmøte for gravide på helsestasjon? Det har ikke jeg..
Nei... Er dette noe de bruker å ha, liksom? Skal dit på jordmortime neste uke da, om d er noe jeg bør få med meg får jeg vel beskjed da!:)

Back
Topp