Nygravide tanker?

hjemmelaget

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Ligger cirka 9 måneder fram i tid mentalt, og tenker på alt mulig rart. Den jeg grublet på i natt var om vi rekker sykehuset. Og om jeg må sy denne gangen. Og hvilken seng minstemann skal sove i når babyen kommer. Og hvor typisk det er at jeg hadde dilla på roastbeef fram til jeg testa.

Og mye annet rart!

Hvilke tanker har dukket opp hos dere? ;)

Foreløbig bare at alt er bra med reka:) så har bestemt meg for å spare der du er nå til etter ultralyden i uke 12;) spør meg da du! Haha kommer jeg til å være over alt i hue :p

<3 venter en vinterbebi <3

Tenker mye på om dette skal gå bra, og krysser alt jeg har for det <3 Håper alt er bra med lille spira, og at den vokser seg stor og sterk :D Etter uke 12, kommer jeg nok til å gå bananas med å handle inn tøy.. utstyr.. drømme meg bort :D

Bare tenker på at lille spira har det godt og kan vokse seg stor og sterk:). Kommer nok mer etter ul tenker jeg ❤️

Termin: 6.januar 2015❤️

Hihi... jeg er som vanlig flink til å ta alle sorger på forskudd.. men må vel bare summe meg. Oppdaget jo dette i går, og det er mildt sagt lott kaotisk i toppen :p

Håper bare vi kommer over uke 37 denne gang, og slipper baby i uke 31..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Tenker mye på om at alt skal gå fint denne gangen. Har endel dårlige erfaringer, men denne gangen skal d gå! :)

Termin 01.01.2015 :D <3
Sent from my iPhone using BV Forum

Og, ja, så lurer jeg på hvor lenge jeg skal klare å drikke kaffe denne gangen, om jeg får styggen på kjøtt og brunsaus, og hvordan formen blir. Blir det nok et barn i seteleie? Skal vi få lov p fullføre svangerskapet? Skal guttene få en søster eller bror? Joda!

Krysser fingrene for terminbabyer for alle!

Tankene har ikke helt surret seg rundt at det faktisk er noe inni der ennå ;)

Etter 1 og halvt år med prøving så ble det endelig en positiv test, skal det virkelig gå nå? Det tenker jeg å er redd for sa... Det må gå bra!

Januarspire 2015 ❤️

Akkurat nå tenker jeg og håper det kun er 1 i magen. mest sannsynlig. og hvordan de eldste barna takler dette :p

Tenker på om det vokser inni magen, er så god form at jeg forstår ikke helt :)

Tenker mest på om det går an å elske spira like høyt som jeg elsker sønnen min.. Vet at det er irrasjonelt, men dog...

Tenker mye på at jeg er redd for sa, men foreløpig prøver jeg å ikke tenke så mye, må tenke at jeg tar ting etter tidlig ultralyd om to uker..

Denne gangen er første gang jeg er beskymret for å miste.
Var aldri i tankene mine på de forje.

Har aldri hatt hverken SA eller MA, så tenker at det kan jo plutselig skje denne gang.
Ser jo at det er sååå mange som mister desverre :(
Vi har jo prøvd hardt på denne spira, i motsettning til 2 gutta mine som begge var meget uplanlagt.

Håper bare vi er heldige å får oss en bebis på januar ♡

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Mest av alt tenker jeg på at jeg håper alt går bra med den lille. Er sinnsykt redd for å miste.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tankene surrer masse her!! Har ikke helt gått opp for meg endå!! Merker forandringer på kroppen, og skal si eg har humørsvinginger for tiden!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker mye rart! Men samtidig klarer jeg ikke å se for meg at det kommer en baby til snart :( Selv om har symptomer så føler jeg meg ikke gravid! Blir vel bedre etter ul den 31 mai, kanskje :)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Back
Topp