Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sto veldig dårlig forklart. :/Mener på det er noe med cm og gjør ogsåles i manualen, eller les på nyfødtinnlegget. Synes å huske det kanskje sto noe der
![]()
Sto veldig dårlig forklart. :/
Er det besafe du har?Sjekka min nå. Det står på innlegget. Så om barnet er over 60 cm skal den underste puten av![]()
Da forsvinner puta imorgenJa, besafe izi go![]()
Vi har også acta graco og lurer på det samme! Var ingenting å finne på nettsidene deres :/Noen som har acta graco da? Vet heller ikke når puta kan fjernes
Noen som har maxicosi cabriofix? Var ikke med noen bruksanvisning. Usikker på når jeg kan ta bort puta på den..
Tror hun er rundt det samme her. Bruker 62/68 i klær og jeg synes selene er for langt nede nå. Fjernet du bare puta under rumpa eller?Vi har og cabriofix!! Jeg tok ut innlegget i går og snuppa sitter så utrolig mye bedre i bilsetet nå![]()
Yey!!!![]()
Hun var 54 cm når hun ble født.. Vi har ikke målt henne etter det, men når jeg sjekket med målebånd (uten å strekke henne ut) hjemme var hun 63 cm..![]()
Jeg har den rundt hodet enda og tok bare ut puta under rumpa i dagDen med nakkestøtte er borte.. Det var bare en del jeg kunne se?finnes det flere deler man kan fjerne? Jeg tok ut en pute..
Er det feil? Kanskje jeg bør sette den inn igjen?
Jeg har den rundt hodet enda og tok bare ut puta under rumpa i dag![]()