Nyfødtinnlegg

vesla1989

Betatt av forumet
Når kan man fjerne det?
Begynner å bli trangt for lillegutt i sete nå, men trodde kanskje det var for tidlig ennå :/
Har besafe izi go x1.

Vi fjernet det forrige uke da hun var 10 uker gammel. Vet ikke hva som er anbefalt, men vi synes hun har bedre sittestilling uten nå. Det så ut som om hun var klemt oppi

Han er 7 uker og veier snart 6kg og 60cm, så er ikke så god plass oppi der nå, men hvis jeg forsto riktig på besafe så skal ikke det innlegget fjernes før de er 4mnd. :/ Håper jeg har misforstått.

Vi har også tatt ut den puta som er helt i bånn. Hun sitter bedre nå :)

Noen som har maxicosi cabriofix? Var ikke med noen bruksanvisning. Usikker på når jeg kan ta bort puta på den..

Noen som har acta graco da? Vet heller ikke når puta kan fjernes

Vi har Maxi Cosi Pebble Plus og spedbarnsinnlegget kan fjernes når barnet er 60cm. Vi har bare såvidt fått målt snuppa pga. seteleie, men de la henne i hvert fall på målebenken på sykehuset og noterte 58cm. Prøvde å ta det ut i dag og hun sitter MYE bedre!

Noen som har maxicosi cabriofix? Var ikke med noen bruksanvisning. Usikker på når jeg kan ta bort puta på den..

Vi har og cabriofix!! Jeg tok ut innlegget i går og snuppa sitter så utrolig mye bedre i bilsetet nå :)
Yey!!! :D

Hun var 54 cm når hun ble født.. Vi har ikke målt henne etter det, men når jeg sjekket med målebånd (uten å strekke henne ut) hjemme var hun 63 cm.. :D

Vi har og cabriofix!! Jeg tok ut innlegget i går og snuppa sitter så utrolig mye bedre i bilsetet nå :)
Yey!!! :D

Hun var 54 cm når hun ble født.. Vi har ikke målt henne etter det, men når jeg sjekket med målebånd (uten å strekke henne ut) hjemme var hun 63 cm.. :D
Tror hun er rundt det samme her. Bruker 62/68 i klær og jeg synes selene er for langt nede nå. Fjernet du bare puta under rumpa eller?

Den med nakkestøtte er borte.. Det var bare en del jeg kunne se? :P finnes det flere deler man kan fjerne? Jeg tok ut en pute..

Er det feil? Kanskje jeg bør sette den inn igjen?

Han sitter mye bedre nå som puta er borte :) Er ikke det rabalderet lenger når jeg setter han ned lenger heller :)

Den med nakkestøtte er borte.. Det var bare en del jeg kunne se? :P finnes det flere deler man kan fjerne? Jeg tok ut en pute..

Er det feil? Kanskje jeg bør sette den inn igjen?
Jeg har den rundt hodet enda og tok bare ut puta under rumpa i dag:)

Back
Topp