Nyfødtfotografering

Reimers på Nesttun tar nyfødtbilder gratis! Men bildene koster litt da. De tar også bilder for BT i samme slengen :)
Ohhh ikke dumt.
Jaja, men skjønner bildene koster.
Må undersøkes:)
Sist tok vi hos kjersti og steinar. Veldig hyggelige og flinke!

Ohhh ikke dumt.
Jaja, men skjønner bildene koster.
Må undersøkes:)
Sist tok vi hos kjersti og steinar. Veldig hyggelige og flinke!
Vi skal dit neste uke (er litt seint ute). Håper de er flinke! Ellers kjøper vi ikke noen bilder ganske enkelt :) okei. De på wergeland? :)

Vi skal dit neste uke (er litt seint ute). Håper de er flinke! Ellers kjøper vi ikke noen bilder ganske enkelt :) okei. De på wergeland? :)
Okei. Da vil jeg ha rapport;)
Ja, på wergland. Var der på gravidfotografering og nyfødt med guttungen:)

Oooh nice;)
Ledig for fotografering da?;)
Sjekk ut monasin-foto på face. Var der i dag og tror bildene ble helt nydelig! Tar ca 2500 inkl 6 bilder og 800 per stk utenom. Tok søsken og portretter også, så blir nok endel penger :) holder til i vestby v outlet

Sjekk ut monasin-foto på face. Var der i dag og tror bildene ble helt nydelig! Tar ca 2500 inkl 6 bilder og 800 per stk utenom. Tok søsken og portretter også, så blir nok endel penger :) holder til i vestby v outlet
Takk for tips:) Men det blir litt langt:P

Anbefaler Elin Nordlien på Nes Næringspark på Oppaker Ligger 45 min fra Oslo. Hun tar 1590 inkl bildefil. Setter av 4 timer og er kjempe flink! Tatt både gravid- og nyfødtfoto. Anbefaler å ta bilder i løpet av de første 10 dagene.

Ser hun har kampanje i november og desember på fotografering i studio inkl bildefil til 795 kr.

Søk på Elin Nordlien på Facebook. Der ser dere bilder hun har tatt :)

Det er mulig, vist ikke er min kollega ledig :) kan ikke du gi meg en melding ( kan sende deg nr mitt på Pm) så kan vi finne en dag når du har fått den lille prinsessen vist du ønsker fotografering hos meg?
Flott, sender pm. jeg:)

Back
Topp