Ohhh ikke dumt.Reimers på Nesttun tar nyfødtbilder gratis! Men bildene koster litt da. De tar også bilder for BT i samme slengen![]()
Jaja, men skjønner bildene koster.
Må undersøkes
Sist tok vi hos kjersti og steinar. Veldig hyggelige og flinke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohhh ikke dumt.Reimers på Nesttun tar nyfødtbilder gratis! Men bildene koster litt da. De tar også bilder for BT i samme slengen![]()
Vi skal dit neste uke (er litt seint ute). Håper de er flinke! Ellers kjøper vi ikke noen bilder ganske enkeltOhhh ikke dumt.
Jaja, men skjønner bildene koster.
Må undersøkes
Sist tok vi hos kjersti og steinar. Veldig hyggelige og flinke!
Okei. Da vil jeg ha rapportVi skal dit neste uke (er litt seint ute). Håper de er flinke! Ellers kjøper vi ikke noen bilder ganske enkeltokei. De på wergeland?
![]()
Hvor holder du til da?
Oooh niceJeg holder til på Askøy, rett over broen.
Sjekk ut monasin-foto på face. Var der i dag og tror bildene ble helt nydelig! Tar ca 2500 inkl 6 bilder og 800 per stk utenom. Tok søsken og portretter også, så blir nok endel pengerOooh nice
Ledig for fotografering da?![]()
Takk for tipsSjekk ut monasin-foto på face. Var der i dag og tror bildene ble helt nydelig! Tar ca 2500 inkl 6 bilder og 800 per stk utenom. Tok søsken og portretter også, så blir nok endel pengerholder til i vestby v outlet
Oooh nice
Ledig for fotografering da?![]()
Flott, sender pm. jegDet er mulig, vist ikke er min kollega ledigkan ikke du gi meg en melding ( kan sende deg nr mitt på Pm) så kan vi finne en dag når du har fått den lille prinsessen vist du ønsker fotografering hos meg?