Nyfødtfotografering

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Lit nyskjerrig på hva dere betaler og får for den prisen...

Hvor lenge får dere holde på? Får dere noen bilder i prisen etc?

Koster ca 1600 for fotograferingen, så har hun minstebestilling på 2500 etterpå. Vi var 4 timer i studio :)

Koster ca 1600 for fotograferingen, så har hun minstebestilling på 2500 etterpå. Vi var 4 timer i studio :)
Okei, så dere betalte da tilsammen?
Fikk dere noe med i denne prisen utover at bilder ble tatt?

Husker ikke hva vi betalte sist jeg altså, men husker vi holdt på lenge:P
Fikk også med en mappe/perm med masse små bilder i:)

Betaler 1500 tror jeg. Da settes det av tre timer mener jeg:) får ingenting av bilder, alt må bestilles gjennom fotografen. Kan kjøpe digitale filer da, men det er veldig dyrt. MEN fotografen er kjempeflink! Tok bryllupsbilder av oss og nyfødt og ettårsbilder av guttungen:) så må ha av mini og:) ikke noe kjøpeplikt etter fotografering.

Vi betalte 1300,- for fotografering og en visningstime. Vi brukte et par timer på fotografringa. Men vi må betalte ganske mye mer for å få bilder.

Jeg synes det er så skrekkelig dyrt for filer/bilder, så vet ikke om jeg kommer til å bruke penger på det.

Kan jo ta ganske fine bilder med et bra kamera og noe tilbehør selv tenker jeg :) skal forstørre og gi til nærmeste familie til jul og sparer de 4000-5000 kr til noe annet :)

Betaler 4500. Det inkluderer forografering pluss at vi får velge 10 bilder som vi får tilsendt på fil. Da eier vi dem selv og kan fremkalle og bruke dem som vi vil.

2500kr
2 timers fotografering
Får da 30-40 redigerte og digitale bildefiler til fritt bruk

Hun er knallflink og har tatt bilder med henne før :)

Hun har 1500kr for 45min familiefotografering, der også 30-40 digitale bildefiler inkludert :)

Vet hu fotograferer til bryllup og i andre anledninger også. Holder til i Oslo/Akershus/Østfold ;)

Betaler 4500. Det inkluderer forografering pluss at vi får velge 10 bilder som vi får tilsendt på fil. Da eier vi dem selv og kan fremkalle og bruke dem som vi vil.
Det syns jeg var mye. Hvor er dette hen?:)

2500kr
2 timers fotografering
Får da 30-40 redigerte og digitale bildefiler til fritt bruk

Hun er knallflink og har tatt bilder med henne før :)

Hun har 1500kr for 45min familiefotografering, der også 30-40 digitale bildefiler inkludert :)

Vet hu fotograferer til bryllup og i andre anledninger også. Holder til i Oslo/Akershus/Østfold ;)

Hvem er dette da? :)
Tatt nyfødt bilder med henne?

Hvem er dette da? :)
Tatt nyfødt bilder med henne?

Ja, men har ikke fått de enda ;) Men hun har noen i bildegalleriet sitt. Søk henne opp: Siw Pessar :)

1900 for fotografering, var satt av 4 timer. Bestilte ett stort 40x40, 3 20 x 25 og så fikk vi med 2 små bilder gratis.. 3200 kr, så kommer ramme på det store bilde utenom. For 10 bilder til egen disposisjon kosta det 4700 kr, det var litt i drøyeste laget nå før jul..

Vi betalte 950kr for fotograferingen (både henne og med søsken) og 3500 for 6 digitale høyoppløselige filer. Får da også gratis fotografering en gang til før barnet er 10 mnd

Lit nyskjerrig på hva dere betaler og får for den prisen...

Hvor lenge får dere holde på? Får dere noen bilder i prisen etc?
Reimers på Nesttun tar nyfødtbilder gratis! Men bildene koster litt da. De tar også bilder for BT i samme slengen :)

Jeg tar 2990 for ca 3 timer + i studio (alt etter barnets behover).
Da får de 15-20 filer inkludert pluss det er mulig å bestille produkter utenom..
Over nytt år er planen å begynne å gi små album, med CD inkl.
Det varier veldig i pris på nyfødt fotografering, og det er mye arbeid både under fotografering og etter, så er nok derfor prisene er høye mange steder :)

Skal ta nyfødt bilder av gutten min i morgen :happy:

Jeg tar 2990 for ca 3 timer + i studio (alt etter barnets behover).
Da får de 15-20 filer inkludert pluss det er mulig å bestille produkter utenom..
Over nytt år er planen å begynne å gi små album, med CD inkl.
Det varier veldig i pris på nyfødt fotografering, og det er mye arbeid både under fotografering og etter, så er nok derfor prisene er høye mange steder :)

Skal ta nyfødt bilder av gutten min i morgen :happy:
Hvor holder du til da:D?

Back
Topp