Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, så dere betalte da tilsammen?Koster ca 1600 for fotograferingen, så har hun minstebestilling på 2500 etterpå. Vi var 4 timer i studio![]()
Det syns jeg var mye. Hvor er dette hen?Betaler 4500. Det inkluderer forografering pluss at vi får velge 10 bilder som vi får tilsendt på fil. Da eier vi dem selv og kan fremkalle og bruke dem som vi vil.
2500kr
2 timers fotografering
Får da 30-40 redigerte og digitale bildefiler til fritt bruk
Hun er knallflink og har tatt bilder med henne før
Hun har 1500kr for 45min familiefotografering, der også 30-40 digitale bildefiler inkludert
Vet hu fotograferer til bryllup og i andre anledninger også. Holder til i Oslo/Akershus/Østfold![]()
Det syns jeg var mye. Hvor er dette hen?![]()
Haha, okei da.Med 10 digitalfiler er jo dette kjempebillig. Vi må betale 4900 for 5stk utenom fotograferingendigitalfiler er dyrt
![]()
Hvem er dette da?
Tatt nyfødt bilder med henne?
Reimers på Nesttun tar nyfødtbilder gratis! Men bildene koster litt da. De tar også bilder for BT i samme slengenLit nyskjerrig på hva dere betaler og får for den prisen...
Hvor lenge får dere holde på? Får dere noen bilder i prisen etc?

Hvor holder du til daJeg tar 2990 for ca 3 timer + i studio (alt etter barnets behover).
Da får de 15-20 filer inkludert pluss det er mulig å bestille produkter utenom..
Over nytt år er planen å begynne å gi små album, med CD inkl.
Det varier veldig i pris på nyfødt fotografering, og det er mye arbeid både under fotografering og etter, så er nok derfor prisene er høye mange steder
Skal ta nyfødt bilder av gutten min i morgen![]()