Nyfødtfotografering

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Noen som har tenkt å ta det?
Har sett litt på det, men er redd det blir hektisk nok i jula...
Tok det ikke med de to eldste, men da var det heller ikke så vanlig.
Bildene blir jo så herlige :Heartpink

Tror nok heller at jeg prøver å ta noen bilder selv, om det ikke blir for hektisk. :happy:

Vi tok ikke bilder hos fotograf forrige gang. Vi tok heller noen på egenhånd som ble brukt til takkekort. Ble veldig fornøyd med dem :) Vi kommer nok til å gjøre det denne gangen også.

Heller litt mot å prøve selv jeg også. Er ganske dyrt ser jeg..
Har speilrefleks, og selv om jeg ikke kan noe om fotogafering så klarte jeg nå å ta noen brukbare bilder av de to største som henger på veggen ;)

Min mor er hobbyfotograf med skikkelig utstyr og kan rigge opp hvor som helst å hun ønsker å gjøre det, så ja, vi skal det :)

Jeg skal ta de selv tenker jeg :) Er ikke noen ekspert, men har tatt litt bilder og har skikkelig kamera, så tror jeg skal klare å få til noe brukbart ;p

Har ei venninne som tar bilder, så det blir her når den tid kommer :)

Hadde det sist, samboeren til en kompis driver med det :) Veldig koselig og siden vi kjenner de godt, fikk vi en veldig god pris. Har kost meg såå med de bildene, så lillebror må nok få fotografering han også. Hun kommer hjem til oss og tar bildene i naturlig lys. Så det blir å rigge seg til med varmevifte og rekvisiter forran et stort vindu :) Veldig koselig å ha slike bilder og de som driver med det er så flinke til å legge de sovende nyfødte i fine posisjoner. Jeg syns de enkle bildene er finest, men vi tok også noen med søte luer og opp i en kurv, hehe. Smelt!!

Vi har bestilt nyfødtfotografering, og det gleder jeg meg veldig til. Har speilrefleks selv også, men det blir ikke helt det samme. Skal nok prøve å ta mange koselige bilder selv også, men synes det er fint å ha noen kvalitetsbilder i tillegg. Har tenkt litt som så at vi kan bruke litt penger på en god fotograf når gutten har kommet fremfor å dra på 3D-ultralyd for å sniktitte før han kommer.

Skal ta 3mnd bilder hos fotograf :-) gjorde det me storegullet også :-)
Naboen er hobbyfotograf da, å han har akkurat kjøpt inn nytt utstyr så han ville muligens prøve seg på noen nyfødt bilder om det passet for oss alle en gang før jul :-P

Har veldig lyst på sånn fotografering, får se hvordan det går. Mulig vi prøver å ta noen selv

Her har vi bestilt nyfødt fotografering :)

Back
Topp