Nyfødt og bleiestørrelse

Her passet og størrelse 1 en god stund, men kun libero touch. De andre ble det lekkasje på. I str 2 måtte vi gå over til pampers, da de var de eneste som hadde rett passform til lille.

Sniker! Begynte med størrelse 1 her, men gikk fort over til størrelse 2. Holder med at du har en pakke med størrelse 1 hjemme, så kjøper du bare mer hvis den passer.

Min erfaring er at det ikke er noe vits å hamstre bleier. Vi kjøpte to og to pakker og hadde plutselig 1,5 pakke av størrelse 1 igjen når vi gikk over til størrelse 2. Når vi hadde brukt opp alle størrelse 2 vi fikk i de gratispakkene så var det ikke særlig mange pakker vi kjøpte selv før vi gikk over til størrelse 3 :)

Og når man går fra størrelse 2 til 3 så kommer også sjokket. I stedefor rundt 25 kr pakka så koster det plutselig 50-60 kr pakka :wideyed:
og når du har en på 3 som ikke er tørr om natta koster det 76 kr elns for 8 bleier!? :p

og når du har en på 3 som ikke er tørr om natta koster det 76 kr elns for 8 bleier!? :p

Oi, er det sant? Det er helt villt! Pleier å si til mini at vi går konkurs hvis han skal fortsette med den bæsjinga der :P

Oi, er det sant? Det er helt villt! Pleier å si til mini at vi går konkurs hvis han skal fortsette med den bæsjinga der :p
Ja:p er sånne for 4-7 år eller noe. Eneste som holder tett her. Driiitdyre :p så blir jo nesten 300 kr i mnd :p

Min første(3730g 53cm) brukte 1er bleie en stund men gikk kjapt over til 2.
Nr 2 (4940g 55cm) gikk rett på 2er bleier.
Men om du vil kjøpe 1er bleier så ikke kjøp mer enn 1 pakke. Stikk heller av med noen fra sykehuset.

Vi brukte str 1 LENGE. Bebis var 2,7 kg ved fødsel.

Min største var 4270 gr, selv han brukte br 1 i noen uker.

Sniker! Begynte med størrelse 1 her, men gikk fort over til størrelse 2. Holder med at du har en pakke med størrelse 1 hjemme, så kjøper du bare mer hvis den passer.

Min erfaring er at det ikke er noe vits å hamstre bleier. Vi kjøpte to og to pakker og hadde plutselig 1,5 pakke av størrelse 1 igjen når vi gikk over til størrelse 2. Når vi hadde brukt opp alle størrelse 2 vi fikk i de gratispakkene så var det ikke særlig mange pakker vi kjøpte selv før vi gikk over til størrelse 3 :)

Og når man går fra størrelse 2 til 3 så kommer også sjokket. I stedefor rundt 25 kr pakka så koster det plutselig 50-60 kr pakka :wideyed:

Men da er det jo diverse bleiedeals man kan bruke. 2 pk for 79,- hos Meny fra str 3-8, i hvert fall, Pampers og Libero.

Back
Topp