Nyeste innkjøp

86f5221052071341835d5acd3c2fb58a

Shoppingen er igang.

I dag har jeg vært å bestilt den andre bilstolen og vogna :)) Har også vært hos mamma å sydd babynest(les: mamma har sydd), men skal legge ut bilde av de senere da vi bare ble ferdig med det ene før jeg måtte dra. Hun skulle gjøre ferdig det andre å komme over med det i morgen. Og de ble sååå fine :D

I dag har jeg vært å bestilt den andre bilstolen og vogna :)) Har også vært hos mamma å sydd babynest(les: mamma har sydd), men skal legge ut bilde av de senere da vi bare ble ferdig med det ene før jeg måtte dra. Hun skulle gjøre ferdig det andre å komme over med det i morgen. Og de ble sååå fine :D
Åååh gleder meg til å se :D

Idag har virkelig visakorte fått jobbe litt :p vi har kjøpt inn vogn, voksi vognpose og voksi bilstolpose :D
Så nå er bilstolen og vogna komplett ☺☺
66ccc45a52abd08fee6dd46c12c1dd8e

Er så fornøyd ☺ og nå siden vi kjøpte vogn, så får vi 10% på alt i butikken frem til 15 desember :D:cool:

Jeg kjøpte drømmevognen for 2 dager siden, og må bare sitte å se på den hele tiden! Bor i Spania, her er det veldig mye billigere for babyutstyr, kjøpte svart Safety1st trio pakken for 3500 kr. Fikk med liggedel, sittedel, bilsete og regntrekk :D Vognen ser ut som en blanding av bugaboo og stokke trailz :D

Kjøpte også et rosa/hvitt sengeteppe og en grå nydelig pute fra zara home i går :) Er så hyggelig å shoppe til lille jenta i magen!

Kjøpt en kjempe fin uro til å feste på lekegrind/seng idag :) med lys, musikk og bevegelse ❤

Back
Topp