ComeAsYouAre
Flørter med forumet
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi følger vaksinasjonsprogrammet. Helt ærlig kutta vi ut barselgruppa med nummer to fordi et av foreldreparene ikke skulle vaksinere sin. Det er en grunn til at vaksinene står på det anbefalte programmet. Den kollektive årsaken til å vaksinere veier like tungt som for vår egen del. For oss er det uforståelig at ikke vaksinasjonsprogrammet er påbudt for de som tåler vaksinene.
Hvorfor skulle de ikke vaksinere?
Her har begge barna fulgt programmet assa![]()
Følger programmet vi også! Men noen som har opplevd bivirkninger på den?
Den var ikke i programmet med storesøster på 3. Dog ble hun syk med feber etter hver vaksine, derfor jeg hater å ta de vaksinene :/ men heller litt feber enn å faktisk få en av de sykdommene da!
Arg. Skal dem slutte å mate barna også da eller?De var i mot at barna skulle få gift tilført i kroppen...
De var i mot at barna skulle få gift tilført i kroppen...
Derfor blir jeg så sint når noen VELGER å ikke vaksinere barna på egoistisk grunnlag. Vi er avhengige av folkeimmuniteten for å beskytte de som ikke kan ta. Folk må bli mer opplyste og ta alle vaksivaksiner.Her får han alle vaksiner i programmet.
Vi er avhengig av at alle rundt min lillebror er vaksinert, da han ikke kan pga sykdom.
Er det jeg og blir. Om jeg møter et sånt menneske, så må jeg bare gå, mest fordi jeg blir så sinna at jeg ikke vet hva jeg kan si.Derfor blir jeg så sint når noen VELGER å ikke vaksinere barna på egoistisk grunnlag. Vi er avhengige av folkeimmuniteten for å beskytte de som ikke kan ta. Folk må bli mer opplyste og ta alle vaksivaksiner.
Arg. Skal dem slutte å mate barna også da eller?
Jeg blir så sinna!
Bedre at de får røde hunder og polio og alt annet man vaksineres mot, det er jo helt naturlig.![]()
Eller meslinger å dø på grunn av det