Nye bilder på siden min*ka syns dere*

Tryll

Gift med forumet
[:D] 

ORIGINAL: ~Rosa~

Jeg synes du skal legge dem ut på foto.no jeg [:D]

ja tror kanskje eg skal det? har jo masse bilder der og[:D]

ORIGINAL: alltidlente

så flotte bilder [:)][:)] Leier deg gjerne når vi kommer til Hgsd neste gang for å ta bilder av gutta [:D][:D]

Flink du er ... er du utdannet fotograf eller?

ja gjør gjerne det, har mange bestillinger[;)][:D] men det synes eg bare er knall gøy. ikke utdannet(som skole etc)men selv lært[;)] 

helt nydelige alle sammen! for en herlig datter du har altså, fantastiske øyne! og så vakker du er selv i 2009:)  legge ut på foto.no ja. som rååååsa sier...:)

ORIGINAL: Tryll

Jeg synes du skal legge dem ut på foto.no jeg [:D]

ja tror kanskje eg skal det? har jo masse bilder der og[:D]

Sleng ut linken din på foto.no her da vel [:)]
Jeg liker meg godt på foto.no og folka der er så greie så fort du blir litt kjent med dem!
Synes også det er en mer enkel og oversiktlig side enn deviantart [8D]

Men du vet hva jeg synes, jeg synes du er strålende og veldig flink og har lyst å ta bilder med deg en dag!!!

har de samme bildene på foto.no også alle utenom de to av renekka eg har tatt, vært på foto.no i tja ca 5-6 år :) liker meg der. er sølvmedlem,du da? jaa me SKAL ta bilder ilag! fantastisk,glede meg![:D]

ORIGINAL: lykkeligemeg

helt nydelige alle sammen! for en herlig datter du har altså, fantastiske øyne! og så vakker du er selv i 2009:)  legge ut på foto.no ja. som rååååsa sier...:)

takk darlin' :):) [:)][:)][:)][:)]

grunnet te at eg aldri linke te foto.no er at man må selv være medlem for å komme inn på bildene[;)]

grunnet te at eg aldri linke te foto.no er at man må selv være medlem for å komme inn på bildene[;)]

god grunn til ikke å like, for jeg er ikke medlem der og jeg vil gjerne se bildene dine!:D

Jeg er vel sølvmedlem nå tror jeg... men har vært gull i perioder... ble utnevnt ukas fotograf på foto.no en gang også [:D] Men det er en god stund siden... 

hihi fantastisk! :) så hvite du har gjort øynene dine i avataren, kult bilde! i like!

ORIGINAL: lykkeligemeg

god grunn til ikke å like, for jeg er ikke medlem der og jeg vil gjerne se bildene dine!:D

Å? da er det i såfall noe med instillingene dine tryll for alle kan se mine bilder...

Ååå?hmm visste eg ikke...*sjekke* hehehe

forandra innstillingene nå[;)]

Kjempe fine bilder Tryll!!!

Legg gjerne ut link til den andre siden også. Du er jo super flink. Kanskje jeg skal komle meg ned over til Haugesund med Kasper. Bare sånn heeeelt tilfeldig liksom[8D] "Åh, er det her du bor Tryll? (stalker jeg?). Det var jammen meg en tilfeldighet. Og jeg som har tatt på Kasper fotoklær og alt......."

ORIGINAL: Lois Lane

Legg gjerne ut link til den andre siden også. Du er jo super flink. Kanskje jeg skal komle meg ned over til Haugesund med Kasper. Bare sånn heeeelt tilfeldig liksom[8D] "Åh, er det her du bor Tryll? (stalker jeg?). Det var jammen meg en tilfeldighet. Og jeg som har tatt på Kasper fotoklær og alt......."

hihi,det er en lokal matrett her vi bor,hihi[:D] ja bare kom kom du[;)] hvor bor du da? tusen takk for det,elsker å knipse bilder

hihi,det er en lokal matrett her vi bor,hihi[:D] ja bare kom kom du[;)] hvor bor du da? tusen takk for det,elsker å knipse bilder

er en matrett her også, men bruker det litt hipps om happs. Jeg liker ordet rett og slett...[8D] Bor mellom Stord og Bergen, så ikke lange stykket. ca 2 timer med bil[:D]

er en matrett her også, men bruker det litt hipps om happs. Jeg liker ordet rett og slett...[8D] Bor mellom Stord og Bergen, så ikke lange stykket. ca 2 timer med bil[:D]

ahhhh, ja men då e d jo ikke langt, trodde du va fra øst et sted eg;) hihi...ja bare til å pm'e meg for tlf nummer og info å sånn:)

så ska eg ha kaffien klar vettu:) hehe

Hva er egentlig deviantart? Ser jo at det er en fotoside, men kan andre laste ned bildene dine der? Og får du betalt for alle de som laster ned bildene?

ORIGINAL: kaja82

du har full innboks Tryll :)

Åå- ikke nå lenger:)[:)]

Back
Topp