Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: alltidlente
så flotte bilder [:)][:)] Leier deg gjerne når vi kommer til Hgsd neste gang for å ta bilder av gutta [:D][:D]
Flink du er ... er du utdannet fotograf eller?
ORIGINAL: ~Rosa~
ORIGINAL: Tryll
Jeg synes du skal legge dem ut på foto.no jeg [:D]
ja tror kanskje eg skal det? har jo masse bilder der og[:D]
Sleng ut linken din på foto.no her da vel [:)]
Jeg liker meg godt på foto.no og folka der er så greie så fort du blir litt kjent med dem!
Synes også det er en mer enkel og oversiktlig side enn deviantart [8D]
Men du vet hva jeg synes, jeg synes du er strålende og veldig flink og har lyst å ta bilder med deg en dag!!!
grunnet te at eg aldri linke te foto.no er at man må selv være medlem for å komme inn på bildene[;)]
ORIGINAL: lykkeligemeg
grunnet te at eg aldri linke te foto.no er at man må selv være medlem for å komme inn på bildene[;)]
god grunn til ikke å like, for jeg er ikke medlem der og jeg vil gjerne se bildene dine!:D
Å? da er det i såfall noe med instillingene dine tryll for alle kan se mine bilder...
ORIGINAL: Lois Lane
Kjempe fine bilder Tryll!!!
Legg gjerne ut link til den andre siden også. Du er jo super flink. Kanskje jeg skal komle meg ned over til Haugesund med Kasper. Bare sånn heeeelt tilfeldig liksom[8D] "Åh, er det her du bor Tryll? (stalker jeg?). Det var jammen meg en tilfeldighet. Og jeg som har tatt på Kasper fotoklær og alt......."
Legg gjerne ut link til den andre siden også. Du er jo super flink. Kanskje jeg skal komle meg ned over til Haugesund med Kasper. Bare sånn heeeelt tilfeldig liksom[8D] "Åh, er det her du bor Tryll? (stalker jeg?). Det var jammen meg en tilfeldighet. Og jeg som har tatt på Kasper fotoklær og alt......."
hihi,det er en lokal matrett her vi bor,hihi[:D] ja bare kom kom du[;)] hvor bor du da? tusen takk for det,elsker å knipse bilder
hihi,det er en lokal matrett her vi bor,hihi[:D] ja bare kom kom du[;)] hvor bor du da? tusen takk for det,elsker å knipse bilder
er en matrett her også, men bruker det litt hipps om happs. Jeg liker ordet rett og slett...[8D] Bor mellom Stord og Bergen, så ikke lange stykket. ca 2 timer med bil[:D]
er en matrett her også, men bruker det litt hipps om happs. Jeg liker ordet rett og slett...[8D] Bor mellom Stord og Bergen, så ikke lange stykket. ca 2 timer med bil[:D]