Nycoplus Gravid erfaring

Hvordan mener du de funker knall? Får du noe energiboost? :p Og hvor er de på tilbud hen, så kanskje jeg skal begynne å ta disse jeg også :D Jeg har egentlig bare holdt meg til folat, da jeg tror jeg får i meg en del jod og omega 3 i kosten. Prøver å ha 3 fiskemiddager i uka samt fisk som pålegg og meieriprodukter for jodens skyld.

Nei, altså, jeg mangler iaf ingen verdens ting på blodprøver :p er innanfor normalen på alt. Så sånn sett funker de. Haha.

1 pakke varer i 1 mnd, og jeg hamstrer når Komplettapotek har 40%
 
Nei, altså, jeg mangler iaf ingen verdens ting på blodprøver :p er innanfor normalen på alt. Så sånn sett funker de. Haha.

1 pakke varer i 1 mnd, og jeg hamstrer når Komplettapotek har 40%

En pakke varer 4 uker. Pleier å kjøpe de på tilbud på komplettapotek.no

Okei, takk for tips! Hvor ofte har de tilbud? :D
 
Det håper jeg og! Er eeegentlig på pp4, men har ikke telt den med da vi ikke traff el :p Håper det klaffer fort for dere også! Tenk så gøy hvis det hadde truffet på pp1!! :D
Ja det hadde vært morsomt :D men har ikke så store forhåpninger om det da vi vet det kan være en prosess som tar tid, så vi får kose oss med forsøkene:p og håpe på godt resultat :D
 
Jeg tok folat siden januar (pluss tranpiller og tidvis ekstra B-vit og jern), men begynte med dette tilskuddet i stedet for for 5 uker siden. Funker knall synes jeg - jeg får i meg alt jeg trenger :) Og de er stadig på tilbud!
Så bra :D takk for svar :D og så bra du tipser om tilbud! :happy093
 
Da ble det 3 esker på meg og gitt :cat: Takk for info! :happy:

Kjøpte to esker jeg også :D kjekt å ha siden man tross alt skal bruke det hele første trimester! Blir noen pakker etter hvert, når man ikke får det til å klaffe på så lang tid :playful:
 
Kjøpte to esker jeg også :D kjekt å ha siden man tross alt skal bruke det hele første trimester! Blir noen pakker etter hvert, når man ikke får det til å klaffe på så lang tid :playful:
Ja jeg har spist disse pillene i snart et halvt år så kjekt med et lite lager! :laughing021Har to ekser allerede men som du sier så skal an jo bruke det hele første trimester så kjekt å ha, hvertfall til halv pris! :woot:
 
Jeg tok de en periode, men slet veldig med "oppgulp" av omega-3 tablettene.
Gikk tilbake til mitt vanlige kosttilskudd og omega-3, har tatt folat ved siden av i stedet for.
Tar folat og multivitamin om morgenen og omega-3 på kvelden. :)
 
Back
Topp