Nycoplus Gravid erfaring

Jessi

Blir kjent med forumet
Hei! :hello
Jeg og mannen min har nylig bestemt oss for at det er på tide å begynne å prøve å få barn:happy093 Og jeg tenker nå å begynne å ta kosttilskuddet nycoplus gravid nå i kveld. Men er litt nysgjerrig på deres erfaringer og råd og har samtidig et lite spørsmål. Det er anbefalt døgndose på 2 vitaminer og to kapsler, tar dere disse 4 samtidig? Syns det virker så voldsomt med 4 tabletter, hehe! :confused:
 
Syns de var veldig greie! Ta alle 4 samtidig, da får du alt i deg, er ikke så voldsomt som det høres ut :D
 
Er denne tilsatt jod også? :) Foreløpig tar jeg kun folsyre i prøvetiden.
 
Tar og de og tar alle fire samtidig. Tenkte først det ble mye men er egentlig ikkje det:)
 
Tok alle så lenge jeg klarte. Når det ikke gikk prioriterte jeg først den med flat. Og en og en av resten til jeg måtte stoppe for å ikke spy. Det var noen dager bare ene ene og ofte hadde jeg minst en omega 3 tilovers Men heller beholde noe enn å spy opp alt
 
Er denne tilsatt jod også? :) Foreløpig tar jeg kun folsyre i prøvetiden.
Står at de to vitaminene inneholder 175 mg (også sånn rart tegn som jeg ikke vet hvordan jeg skriver) tilsammen :bookworm: men gå inn på boots apotek sin hjemmeside, det står det hva de inneholder :D
 

Vedlegg

  • Snapchat-530740088.jpg
    Snapchat-530740088.jpg
    771,1 KB · Visninger: 895
Las nå at den inneholdt en rekke vitaminer, omega3, folat (selvfølgelig) og en rekke andre mineraler, bl.a. jod :)
 
Ja :) så ser ut som den er grei å ta :D har dere akkurat begynt å prøve eller har dere vært prøvere en periode? :)
Begynner på pp3 nå, så ikke så veldig lenge. Men har rukket å tømme en boks folat :p Du da? :)
 
Så spennende! :D Håper dere får positiv test nå :hello2 er inne i pp1 nå vi :D
Det håper jeg og! Er eeegentlig på pp4, men har ikke telt den med da vi ikke traff el :p Håper det klaffer fort for dere også! Tenk så gøy hvis det hadde truffet på pp1!! :D
 
Jeg tok folat siden januar (pluss tranpiller og tidvis ekstra B-vit og jern), men begynte med dette tilskuddet i stedet for for 5 uker siden. Funker knall synes jeg - jeg får i meg alt jeg trenger :) Og de er stadig på tilbud!
 
Jeg tok folat siden januar (pluss tranpiller og tidvis ekstra B-vit og jern), men begynte med dette tilskuddet i stedet for for 5 uker siden. Funker knall synes jeg - jeg får i meg alt jeg trenger :) Og de er stadig på tilbud!
Hvordan mener du de funker knall? Får du noe energiboost? :p Og hvor er de på tilbud hen, så kanskje jeg skal begynne å ta disse jeg også :D Jeg har egentlig bare holdt meg til folat, da jeg tror jeg får i meg en del jod og omega 3 i kosten. Prøver å ha 3 fiskemiddager i uka samt fisk som pålegg og meieriprodukter for jodens skyld.
 
Back
Topp