Ny vogn?! Forslag?

Britax go next virker fine, enkle og har vendbar sportsdel!
Men noe høy pris da!
Har den, og elsker den! Eneste minuset er at den tar litt plass i bagasjerommet. Men jeg har ikke noe å sammenligne med da. Gleder meg til å ta ibruk sittedelen, da blir den mindre! Bagdelen tar jo halve bagasjerommet ;)
 
Haha.... Anbefaler å beholde den til barnehagebruk ;)
Det jeg og hR tenkt på. La den ut på finn bare for gøy og har jo lest at man får lite for disse om man selger de.. men fikk fader meg bud på 3000 kr! Vi kjøpte den jo for 3500 :eek:

Da kom jeg litt i tenkeboksen.. men hvordan får de dem til å sove i barnehagen egentlig?? For vår lille sover aldri i vogna ellers og sovner ikke hvis man ikke triller tur liksom. Og stopper du, så våkner hun :p Lille sovedyret vårt sover på magen på en dyne i stua, etter å ha blitt strøket en stund på ryggen og fått tutten og bamsen sin.

Fortsatt 6 mnd tiiidligst til barnehage da, bare kom til å tenke på dette her nå etter budet på den vogna :p
 
Det jeg og hR tenkt på. La den ut på finn bare for gøy og har jo lest at man får lite for disse om man selger de.. men fikk fader meg bud på 3000 kr! Vi kjøpte den jo for 3500 :eek:

Da kom jeg litt i tenkeboksen.. men hvordan får de dem til å sove i barnehagen egentlig?? For vår lille sover aldri i vogna ellers og sovner ikke hvis man ikke triller tur liksom. Og stopper du, så våkner hun :p Lille sovedyret vårt sover på magen på en dyne i stua, etter å ha blitt strøket en stund på ryggen og fått tutten og bamsen sin.

Fortsatt 6 mnd tiiidligst til barnehage da, bare kom til å tenke på dette her nå etter budet på den vogna :p

De i barnehagen tar den "kampen" jeg og husker jeg lurte med storesøster, hu sov ikkd i vogn, kunn inne i senga si... Men de fikk det til se ;) sikkert noe med at de la alle samtidig eller noe... Ikke veit beg :p

Kult at du fikk bud :) jeg sleit skikkelig med å selge, kanskje det gar noe med området å gjøre eller noe.
 
De i barnehagen tar den "kampen" jeg og husker jeg lurte med storesøster, hu sov ikkd i vogn, kunn inne i senga si... Men de fikk det til se ;) sikkert noe med at de la alle samtidig eller noe... Ikke veit beg :p

Kult at du fikk bud :) jeg sleit skikkelig med å selge, kanskje det gar noe med området å gjøre eller noe.
Bor jo ikke på største plassen akkurat... :p
 
Bor i oslo området og det var Mange billige (stygge etter min mening) ute på finn.no så kanskje derfor
Ser her at de fleste i området her har lagt ut Brio Happyen for 4000 kr. Sikkert derfor jeg fikk solgt min så fort, siden jeg la den ut for 3000. Ser de har liggi leenge de som har lagt de ut til 4000. :) Så har nok mye å si med hva andre i området selger for og hvor mange det "finnes" i området ja :)
 
Ser her at de fleste i området her har lagt ut Brio Happyen for 4000 kr. Sikkert derfor jeg fikk solgt min så fort, siden jeg la den ut for 3000. Ser de har liggi leenge de som har lagt de ut til 4000. :) Så har nok mye å si med hva andre i området selger for og hvor mange det "finnes" i området ja :)

Når jeg la ut min var den nyest og helt klart finest men folk ser jo desverre mer på pris og ikke hva de får :( det lå maaaange ute, med både jordslag og rust til 1000 osv...
 
Når jeg la ut min var den nyest og helt klart finest men folk ser jo desverre mer på pris og ikke hva de får :( det lå maaaange ute, med både jordslag og rust til 1000 osv...
Såpass! Hjelpe meg. :eek:
 
Jeg kunne tenkt meg understellet man kunne utvide/forkorte på en måte, men kun sportsdelen. Så kan man heller kjøpe bag osv. når/hvis det blir aktuelt.. :)

Men hvordan er din å legge sammen? Jeg prøvde å se på youtube og det så helt håpløst ut :(
Den er kjempeenkel å legge sammen. Bruker noen sekunder på det (har ca 3 års erfaring med den da). I forhold til happyen (som vi har som sovevogn i barnehagen),er den mye enklere. Setter den sammen med ei hånd. Har lillemann på armen når jeg tar vogna ut av bilen. Gull at den har vendbar sittedel.
Som du skjønner er jeg veldig fornøyd med vogna.
 
Når det kommer til sove vogn i bhg er det ingen som kommer i nærheten av den klassiske emmaljunga'n ;) eneste som er stor nok, kan legges helt flat, støtte til bena og du får de største voksi posene i :)
 
Det jeg og hR tenkt på. La den ut på finn bare for gøy og har jo lest at man får lite for disse om man selger de.. men fikk fader meg bud på 3000 kr! Vi kjøpte den jo for 3500 :eek:

Da kom jeg litt i tenkeboksen.. men hvordan får de dem til å sove i barnehagen egentlig?? For vår lille sover aldri i vogna ellers og sovner ikke hvis man ikke triller tur liksom. Og stopper du, så våkner hun :p Lille sovedyret vårt sover på magen på en dyne i stua, etter å ha blitt strøket en stund på ryggen og fått tutten og bamsen sin.

Fortsatt 6 mnd tiiidligst til barnehage da, bare kom til å tenke på dette her nå etter budet på den vogna :p

I vår BHG får ungene sove inne i senger hvis det er behov for det :)
 
Back
Topp