Ny vogn for hvert barn?

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
R

RoseBusk

Guest
Er jo så sykt dyrt med vogn. Hvorfor må man ha ny vogn for hvert barn? Har dere råd til det?

Vi brukte samme vogn til lillebror som til storesøster, men vi kjøpte søskenvogn i tillegg da de er litt tette :happy:

Kjøpte brukt vogn til førstemann som var veldig sliten da neste kom. Derfor kjøpte jeg ny vogn da (og ga bort den gamle). Om folk har råd og lyst til å kjøpe nytt så er det vel opp til dem? :)

Er jo så sykt dyrt med vogn. Hvorfor må man ha ny vogn for hvert barn? Har dere råd til det?

Man må jo ikke ha ny vogn for hvert barn!

Men har man en vogn som ikke er praktisk om man feks har to tette så er det jo mange som plusselig har behov for en vogn som dekker andre behov enn den tidligere:-)

jeg har kjøpt en ny vogn nå (venter første barn), mest fordi jeg ikke fant det jeg var ute etter på bruktmarkedet. Men den kan brukes som søskenvogn og tanken er å beholde vognen å bruke den samme vognen på eventuelle senere søsken:-)

Har ikke kjøpt ny til hvert barn. Kjøpte ny til barn nummer to, fordi den vi hadde til barn nummer en var av møkkakvalitet. Den vogna ble med ut vognperioden med nummer to, og ble også brukt av nummer tre. Nummer fire fikk ny vogn, den ble brukt ut vognperioden til både han, og nummer fem. Ny vogn til nummer seks, den blir brukt til en eventuell nestemann også.

Kjøpte ny til nr2 for hadde solgt den vi hadde til nr 1. Vi visste ikke om vi ville ha fler og det er 5år imellom dem.

Vi måtte ha ny, gikk over til søsken vogn. Fant ingen brukt av den typen jeg ønsket. Driver nå å ser på Finn etter brukt dobbel babyjogger. Blir det flere barn då kjøper jeg brukt hvis jeg trenger ny vogn

Vi hadde brukt samme vogn til nummer 2 om den gamle ikke hadde blitt ødelagt.

Brukte den samme vogna til andremann, men han sov lenger enn det hun gjorde så vogna ble knapp i lengden og vi kjøpte en vogn brukt.

Blir ny vogn til atpåklatten :) solgte og gav bort alt for 8 år siden, og hadde ingen planer om fler barn.

Bruker samme vogn til nestemann, men må kjøpe sovevogn til barnehagen og vurderer søskenvogn også..

Må jo ikke, men mye som spiller inn på om man kjøper ny eller ikke til nestemann. Hva slags vogn, hvor sliten den evnt er, hvor tette dem er, er den praktisk og sikkert mye mer :p
Skal vi ha en til blir der ny vogn, da blir det minst 6 år i mellom og vogna med bag har vi solgt alt :p

Vi bruker samme vogna [emoji4]

Vi har brukt samme vogn til alle tre barna, selv om det er 11,5 år mellom eldste og yngste. Mellomste fikk nytt understell, da det første oversteg antall tålte km på grusvei [emoji12].

Vi kommer til å bruke samme vogn. Hvorfor må d kjøpes ny for hver unge?

Back
Topp