Ny uke,nye muligheter

jenta86

Gift med forumet
Hva er planene deres i uka her da?
Noe spennende som skjer?

Permisjonen min har startet i dag :)
Skal på lunsj med ei venninne i morgen og svangerskapskontroll på fredag da jeg er i uke 38.
Ellers ingen planer,skal ta ting litt som det kommer ;)

Mandag: skal innom jobben på besøk og bestille lys til dåpen.
Tirsdsg: skal på en samling iforhold til dåpen.
Onsdag: svømming med eldste.
Torsdag : balletten med eldste.
Frdedag: manuellterapeuten med yngste.
Så er det jo husarbeid, handling og slikt da. Ellers så var det egentlig meningen at vi skal på hytta, og at jeg skal få besøk av 2 venninne. En hektisk uke kjenner jeg...

Hva er planene deres i uka her da?
Noe spennende som skjer?

Permisjonen min har startet i dag :)
Skal på lunsj med ei venninne i morgen og svangerskapskontroll på fredag da jeg er i uke 38.
Ellers ingen planer,skal ta ting litt som det kommer ;)
Så deilig med permisjonsstart:) Da er man nærme målet:D

Ikke mange planer egentlig. Tirsdag og torsdag blir det åpen barnehage med minsten. Vesla skal på hyttetur med oldeforeldrene sine i 4 dager. Et 50 årslag og to middager med venner:)

Hele uka er ledig faktisk :O sjelden det er tilfelle. Så her blir det nok masse trilleturer og kos :)

I dag skal jeg stemme! Resten av uka er fylt opp med skole, helsestasjon, barseltreff og besøk både her og der. Eneste fredag vi ikke har noen planer.

Mandag: handle sminke,hente pakker,fotballkamp med Kb
Tirsdag: muligens fotballkamp med kb
Onsdag: jobb
Torsdag: fotballkamp med kb
Fredag: turning med kb + at jeg skal passe niesen min å oå shopping med svigerinne etterpå
Lørdag: åpen dag på brannstasjonen

Last edited:
Her er det som alle andre uker: jobb, trening, lekser, middagslaging, trening, jobb også natta. Sove, stå opp og gjøre det samme om igjen, 5 dager i uken.
I helgen er det dugnadsarbeid for håndballen. Og søndag flyr jeg til Stavanger for å jobbe noen dager på kontoret til Babyverden/Sandviks :)

Mandag: handle sminke,hente pakker,fotballkamp med Kb
Tirsdag: muligens fotballkamp med kb
Onsdag: jobb
Torsdag: fotballkamp med kb
Fredag: turning med kb
Lørdag: åpen dag på brannstasjonen
Spennende med åpen dag på brannstasjonen da,det er alltid gøy :D

Back
Topp