Ny uke,nye muligheter

Gleder meg :) siden jeg fikk jenta har de vært ofte på besøk. Kanskje ikke så rart :p mammas første barnebarn ;)
Det skjønner jeg når de bor så langt unna :)
Stas for mormor det vet du :) er vell noe med det å bli det for første gang.

Husker selv da mamma levde og jeg fikk mi og det var hennes første barnebarn :) båndet mellom de 2 var veldig sterkt :D

Skal stemme idag og muligens ut og finne en presang.
Onsdag er det barseltreff på formiddagen og skal møte noen venner på kvelden, lørdag er det babysvømming. Ellers får jeg ta dagene som det kommer:-).

Holder på med 30 days sherd og tar litt svømmetimmer så må trene på svømmeteknikken
Er mange her inne som holder på med den treningsformen har jeg fått med meg :)

Skal faktisk ingenting, bortsett fra på torsdag, da skal jeg møte en venninne :) og på fredag reiser vi til sørlandet :D

Hadde kosedag med jentungen igår og var hos fysio og en tur i byn å handlet litt forskjellig før jeg jobbet inatt, så idag skal jeg sooove før jeg henter jenta mi og har filmkveld med sambo:)
Onsdag:jobbe fra 2-10
Torsdag:endelig oul!!! Jobbe natt til fredag
Fredag: sove og være med sambo og jentungen og få besøk av broren min for første gang på over et år.
Lørdag: være med jentungen og sambo før jobb 5-11
Søndag: samme som lørdag:)

I dag er min fridag, så jeg skal straks dra og handle, og så vaske hus. I kveld er det foreldremøte på skolen.
Ellers lite som skjer denne uka.

Denne uka blir det 2 bursdager, fotballkamper, turnering, FAU møte på skolen, venninnetreff og forhåpentligvis litt tid på sofaen ;)

Er mange her inne som holder på med den treningsformen har jeg fått med meg :)

Har ikke tilgang til treningssenter med instruktør og barnepass, og må trene alene med baby på slep så 30 min er ganske passelig å få til når mannen jobber så alt alt for lange dager:/

Har ikke tilgang til treningssenter med instruktør og barnepass, og må trene alene med baby på slep så 30 min er ganske passelig å få til når mannen jobber så alt alt for lange dager:/
Det skjønner jeg ;)
Hva koster det der da?

Back
Topp