Ny uke, nye muligheter :)

Takk for tipset :D Men blir nok noen på Lambertseter.. Var bortskjemt med 300 meter dør-til-dør til fastlegen der jeg bodde før (men jeg var der ikke så ofte likevel altså, bare veldig greit når jeg var skikkelig dårlig og kunne ta på ei fleecejakke og krabbe meg bort dit), så tenker det er fint med noen i nabolaget igjen, til ungen får feber for eksempel. Greit å slippe t-banen da :P

sendt fra mobilen via BV-appen
Det er sant.
Men sjekk om mette enda praktiserer. Ikke sikkert hun er på tøyen.
Jeg opplevde henne som fantastisk.

Satser på å gå hytte til hytte i fjellet i helgen, spent om form og bekken holder eller om jeg må stoppe på første og gå hjem igjen der ifra.

Sent from my iPhone using BV Forum
Åh det hørtes flott ut. Håper formen holder :)

Denne ukas plan er å ligge flat ut på stranda under en parasoll og bare slapoe av. Norge igjen på mandag, og da blir det slag på slag med svangerskapskontroll, tannlege, fysio, bassengtrening og gyn pol time for observasjon av celleforandringer :eek:

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Denne ukas plan er å ligge flat ut på stranda under en parasoll og bare slapoe av. Norge igjen på mandag, og da blir det slag på slag med svangerskapskontroll, tannlege, fysio, bassengtrening og gyn pol time for observasjon av celleforandringer :eek:

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Woah.. misunnelig! Kos deg MASSE.

Back
Topp