Ny uke, ny skravletråd. Uke 29

Varmen har vært og er ekstrem i år :) 2 mnd med knallvær og varmt er ikke like greit for alle gravide kropper :wacky::hilarious:
Jepp, gleder meg til høsten[emoji119] [emoji122]

Såpass ja :hilarious: Flink har du vært!!!
Hahaha, skjer som oftest litt hos oss[emoji23] Holdt på med maling hele dagen og var først ferdig 00.30. Bekkenet mitt dør litt idag og igår kveld trodde jeg føttene mine skulle eksplodere.. hovne og VONDE[emoji54] men ferdige ble vi[emoji106] [emoji119] Hvordan går det med flyttingen og nyhuset?[emoji173]

Hahaha, skjer som oftest litt hos oss[emoji23] Holdt på med maling hele dagen og var først ferdig 00.30. Bekkenet mitt dør litt idag og igår kveld trodde jeg føttene mine skulle eksplodere.. hovne og VONDE[emoji54] men ferdige ble vi[emoji106] [emoji119] Hvordan går det med flyttingen og nyhuset?[emoji173]

Steike!!! Ikke rart du merker bekkenet i dag og at føttene hovnet opp. Hvordan er føttene i dag? Vi blir nok ferdig m å tømme leil min iløpet av helgen. Nye huset står og fylles opp :hilarious: Skal rive kjøkken og garderober osv. Alt blir og er kaos :hilarious:

Steike!!! Ikke rart du merker bekkenet i dag og at føttene hovnet opp. Hvordan er føttene i dag? Vi blir nok ferdig m å tømme leil min iløpet av helgen. Nye huset står og fylles opp :hilarious: Skal rive kjøkken og garderober osv. Alt blir og er kaos :hilarious:
Beina er ømme idag og litt hovne, så får ikke vært like aktiv idag[emoji12] [emoji11] men mannen og unga er igang med å sette opp det nye vitrineskapet vi hentet igår[emoji106] og når det er gjort skal jeg vaske det og etterhvert sette vinglass og service inn i det. Så skal vi montere nye kurver i garderobeskapet vårt. 30 stk.

Hehe, er litt å se til under og etter flytting, Men sluttresultatet kommer til å bli supert[emoji119] [emoji8] men mye å gjøre når det skal pusses opp. Vi brukte 3 uker på det før vi flyttet inn i vårt hus i januar 2017[emoji106] tungt mens det står på, Men SÅ verdt det.

Back
Topp