Nydelig !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig !!!
Vi har endelig begynt på ferien![emoji4] Skal flytte, så i år tar vi 5 uker i slengen.
På onsdag drar jeg og guttungen til svigers, mens mannen blir igjen i huset til flyttelasset går på torsdag, og deretter skal han vaske ut og være her til overtakelsen på søndag.
Ser fram til 2 uker ferie hos svigers før vi reiser til min hjemby og tar over det nye huset[emoji4]
Har du begynt på ferien også?
Wow, for et nydelig hus[emoji119]
Ja,har slitt litt med det nå som det er varmt og hvis jeg går det meste av dagen. Da gjør det vondt pga mye vann og hevelse[emoji19] Vært så sinnsykt lummert de siste dagene[emoji20]Noen som sliter med mye hevelse i kroppen for tiden? Har hatt litt siste ukene, men i dag har det vært ekstremt.
Men det er jo vilt varmt og.
Ja,har slitt litt med det nå som det er varmt og hvis jeg går det meste av dagen. Da gjør det vondt pga mye vann og hevelse[emoji19] Vært så sinnsykt lummert de siste dagene[emoji20]
Jepp, beklager å si det, men jeg ønsker høst nå altså![emoji20] Vært varmt i 2 mnd nå.Helt grusomt![]()
Jepp, beklager å si det, men jeg ønsker høst nå altså![emoji20] Vært varmt i 2 mnd nå.
Ja, vet[emoji43] Kan ikke si at jeg ønsker mer sommer og syden-temperaturer nå. Rett å slett ubehagelig nå for min del og sikkert mange andre gravide[emoji30] Gi oss regn og 20 grader[emoji122]Me 2!!! Men sånn det ligger an så ser det varmt ut videre og![]()
Ja, vet[emoji43] Kan ikke si at jeg ønsker mer sommer og syden-temperaturer nå. Rett å slett ubehagelig nå for min del og sikkert mange andre gravide[emoji30] Gi oss regn og 20 grader[emoji122]
Mhm, nesten så en gruer seg til å legge seg også for er så ubehagelig varmt og vanskelig å få til å sove i varmen. Ligge å vri seg... Bah!!![emoji36] Kjenner det gjør meg mer hormonell. Tyr lett til tårene og formen er uggen, sliten, svimmel og uvel. Amen for høsten snart[emoji119] Liker det begynner å bli mørkere også på kvelden/natta[emoji87]Jeg er sååå enig!!! På alle punkter! Jeg blir rett og slett i skikkelig dårlig form.
Varmen er drepen for søvn og hvile og![]()
Mhm, nesten så en gruer seg til å legge seg også for er så ubehagelig varmt og vanskelig å få til å sove i varmen. Ligge å vri seg... Bah!!![emoji36] Kjenner det gjør meg mer hormonell. Tyr lett til tårene og formen er uggen, sliten, svimmel og uvel. Amen for høsten snart[emoji119] Liker det begynner å bli mørkere også på kvelden/natta[emoji87]
jeg vil også ha tomt og kunne bygge et slikt hus!
Dagen startet med at mannen dro å handlet maling til gangen. Er kun grunnet ifra før(stått sånn fra vi flyttet inn) og nå er jeg lei av alle fingermerker og skit jeg ikke får vasket bort(hvit gang). Så nå blir det malt, så jeg får vasket bort merker som måtte komme med tiden. Blir litt av det,med 3 barn i huset.
Har bestilt babynest og matchende sengetøy!
Har vasket ned hele verandaen, da katten hadde kastet opp i stolen, foran stolen og utover mesteparten av gulvet- æææææsj[emoji43] [emoji43] [emoji43] [emoji43] Vel, nå er det ryddet og vasket bort. Har shinet huset, fått vasket tøy og hengt opp. Føler meg effektiv. Haha[emoji12] vurderer å sette igang og hjelpe mannen med å male jeg og[emoji8]
Flink har du vært!!!Ser dere klager på varmen...dere får flytte på nordvestlandet så slipper dere varmen [emoji23] Her jeg bor er det sjelden over 20 grader..som utflyttet østlending kjenner jeg litt på savnet etter varmen bare ikke akkurat i år [emoji85]