Ny uke, ny skravletråd. Uke 29

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da var det en ny uke igang, jenter[emoji16] Noe spesielt som står på planen denne uka, eller er dere på ferie eller har dere hjemmeferie og er i feriemodus?[emoji10]

Vi har endelig begynt på ferien![emoji4] Skal flytte, så i år tar vi 5 uker i slengen.
På onsdag drar jeg og guttungen til svigers, mens mannen blir igjen i huset til flyttelasset går på torsdag, og deretter skal han vaske ut og være her til overtakelsen på søndag.
Ser fram til 2 uker ferie hos svigers før vi reiser til min hjemby og tar over det nye huset[emoji4]
Har du begynt på ferien også?

Har siste uke på jobb før ferie del 2. Alene på jobb så kan bli kaotisk eller kan bli rolig. Har ikke vært så ille til nå, så nå jo håpe på en ok uke :)

Altså ikke alene på kontoret, men alene med oppgavene på min avdeling :)

Vi har endelig begynt på ferien![emoji4] Skal flytte, så i år tar vi 5 uker i slengen.
På onsdag drar jeg og guttungen til svigers, mens mannen blir igjen i huset til flyttelasset går på torsdag, og deretter skal han vaske ut og være her til overtakelsen på søndag.
Ser fram til 2 uker ferie hos svigers før vi reiser til min hjemby og tar over det nye huset[emoji4]
Så herlig med 5 ukers ferie[emoji106] [emoji16] Wow, på flyttefot dere også[emoji8] Flere som er det her inne[emoji119] fantastisk å flytte inn i nytt hus, vi flytta for halvannet år siden og husker ennå gleden over å flytte inn i noe nytt og større[emoji177] Her har barna nå hatt ferie i 2 uker,vi var en uke i DK. Er 2 uker igjen av ferien. Skal på langedrag, Hadeland glassverk, bjørneparken og litt andre småturer. Ellers bare være hjemme. Kjenner jeg ikke orker så mye mer nå i denne varmen som har vart siden mai.

Har siste uke på jobb før ferie del 2. Alene på jobb så kan bli kaotisk eller kan bli rolig. Har ikke vært så ille til nå, så nå jo håpe på en ok uke :)

Altså ikke alene på kontoret, men alene med oppgavene på min avdeling :)
Håper du får en ikke så altfor stressende uke på jobb og det heller blir litt rolig, Men ikke for rolig så tiden går way too slow[emoji85]

Vi er hundepasser en 3-4 dager på en valp på 5-6mnd. Kjenner jeg fort ble herdet fra å ville ha ny valp :hilarious: noen dager med to hunder i hundre, guttungen på snart 2 og mannfolket skal vell gjøre at til og med jeg klarer å slappe av i ferien når uka er omme for å hvile ut :wacky:

Håper du får en ikke så altfor stressende uke på jobb og det heller blir litt rolig, Men ikke for rolig så tiden går way too slow[emoji85]
Glemte strikketøyet mitt, så håper på litt action ;)
Men klarer vel å finne på noe om det blir kjedelig. Har en rapport jeg burde begynne på...

Glemte strikketøyet mitt, så håper på litt action ;)
Men klarer vel å finne på noe om det blir kjedelig. Har en rapport jeg burde begynne på...
Hehe, ja da blir det fort verre[emoji85] Håper vi du får nok å henge fingrene i[emoji8] Da var det å sette igang med rapporten, da[emoji10]

Vi er hundepasser en 3-4 dager på en valp på 5-6mnd. Kjenner jeg fort ble herdet fra å ville ha ny valp :hilarious: noen dager med to hunder i hundre, guttungen på snart 2 og mannfolket skal vell gjøre at til og med jeg klarer å slappe av i ferien når uka er omme for å hvile ut :wacky:
Nok å gjøre med en valp i huset i tillegg til alt annet[emoji23] [emoji10] Til å bli småsvett av[emoji85] Kjenner jeg kommer til å trenge ferie selv etter å ha hatt mine hjemme i 4 uker[emoji23]

Spennende med innflytting i nytt hus, vi har akkurat startet med byggeprosess...venter på priser på hus. Spennende tider [emoji16]

Hurra for flytting! Vi har hatt ei uke i nytt hus nå, så det er fortsatt kaos [emoji14] Drar på ferie i 3 uker i morra, så får vi ta resten i august :)

Ellers er jeg helt slakt idag, var på fjelltur igår. Jeg er så sta at opp skulle jeg. Er egentlig ganske sprek i utgangspunktet men denne graviditeten merker jeg at formen er veldig kjapt dalende. Var ikke det største fjellet men fra 0 MOH til 667mOH på 3 km så går det ganske rett opp. Vis vedlegget 267001
Fantastisk[emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] Se på sprekingen[emoji16] [emoji173] [emoji8]

Phuuu!!! For en dag sier jeg bare. Etter et litt hormonelt utbrudd på mannen før idag, så har jeg roa meg[emoji56] Kjenner at nå var jeg bra sliten og nå må han bidra litt mer- vel, han har tatt poenget[emoji39][emoji23][emoji16]

Phuuu!!! For en dag sier jeg bare. Etter et litt hormonelt utbrudd på mannen før idag, så har jeg roa meg[emoji56] Kjenner at nå var jeg bra sliten og nå må han bidra litt mer- vel, han har tatt poenget[emoji39][emoji23][emoji16]
Av og til er det et utbrudd som må til for at de skal skjønne det ikke bare er syting og klaging men reelt det som ligger bak :smiley-ashamed004 jeg hadde en liten meltdown selv forrige uke :smiley-ashamed005 :smiley-angelic006

Av og til er det et utbrudd som må til for at de skal skjønne det ikke bare er syting og klaging men reelt det som ligger bak :smiley-ashamed004 jeg hadde en liten meltdown selv forrige uke :smiley-ashamed005 :smiley-angelic006
Hehe, ja virker dessverre som det denne gangen[emoji11] Og med hormoner innabords hos meg er det ikke så lett å være like tålmodig som ellers[emoji8]

Ååååh, idag har vi funnet fram vuggen som min far laget til vår førstefødte[emoji173][emoji177] Snakk om sentimental, kom litt tårer og minner fram etter mine 3 små andre som har ligget i den[emoji11] Prøvde å ha den framme i stuen her. Heldigvis har vi god plass. Så den får sin faste plass ved siden av sofaen[emoji173]

Her hadde jeg store planer om husvask idag siden det regner ute, men hva gjør jeg. Sover til 11.30 og sitter i sofaen etterpå...blir så lei meg selv innimellom :p

Igår fikk vi klarsignal fra banken om at vi får bygge drømmehuset vårt, gleder meg sinnsykt :)
Hurra gratulerer og lykke til i en spennende men hektisk periode med husbygging :D

Back
Topp